Unsplash
Unsplash
Unsplash

Βραδινή διατροφή: 6 υγιεινά σνακ για να ξαναβρούμε τη φόρμα μας

Τις βραδινές ώρες υποκύπτουμε πολύ πιο εύκολα σε ανθυγιεινά λιπαρά σνακ που βλάπτουν τη γραμμή μας. Αυτές οι εναλλακτικές, εκτός από healthy είναι και νόστιμες.

Η βραδινή διατροφή κρύβει πολλές παγίδες, αφού τις λίγες ώρες χαλάρωσης που έχουμε στη διάθεσή μας, δεν θέλουμε να τις περνάμε τρώγοντας απλά ένα μήλο ή βραστά λαχανικά, αλλά κάτι πολύ πιο λαχταριστό. Το καλοκαίρι όμως είναι σχεδόν εδώ, οπότε αντί για πίτσα και τσιπς, ανακαλύψαμε υγιεινά εναλλακτικά σνακ με τη σφραγίδα των διατροφολόγων.

Ψητά παντζάρια αντί για τσιπς

Καθώς χαλαρώνουμε βλέποντας Netflix, είναι πολύ εύκολο να ανοίξουμε μια συσκευασία με πατατάκια, σίγουρα όμως δεν αποτελεί και την πιο υγιεινή επιλογή. Μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε με ψητά παντζάρια. Απλά κόψτε τα σε λεπτές φέτες, τυλίξτε τα με αλουμινόχαρτο και ψήστε τα παντζάρια στο φούρνο για 1 ώρα και 20′. Αφού κρυώσουν, προσθέστε αλάτι και ξύδι μπαλσάμικο.


©Unsplash

Τηγανητό ρύζι αντί για κινέζικο

Το βράδυ έχουμε μια τάση να παραγγέλνουμε πιο εύκολα φαγητό και το κινέζικο είναι σίγουρα στις τοπ επιλογές μας. Μπορούμε όμως να φτιάξουμε μια εύκολη παραλλαγή τηγανίζοντας το ρύζι για 10′ μαζί με κρεμμύδι, αυγό, ψιλοκομμένο κόλιανδρο, σόγια σος, αλάτι και πιπέρι. Έτσι σε λίγα λεπτά έχετε το δικό σας υγιεινό κινέζικο.

Αυγό σε ψωμί αντί για πίτσα

Δεν είναι το ίδιο και το ξέρουμε, αλλά αποτελεί μια πολύ πιο healthy επιλογή και δεν υστερεί τόσο σε γεύση. Σε μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης, ρίχνετε λίγο ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι και ένα αυγό τηγανισμένο σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς λάδι.Ψήστε το ψωμί και το αυγό φροντίστε να είναι ζεστό, για να είναι λίγο πιο απολαυστικό.

Μπανάνα με μέλι αντί για παγωτό

Κόβετε τις μπανάνες σε φέτες και πασπαλίζετε με κανέλα, μέλι και λίγο χοντρό αλάτι. Θα ικανοποιήσει σίγουρα την ανάγκη σας για γλυκό και έτσι θα αποφύγετε τα πιο λιπαρά σνακ.

Ντιπ από κάσιους αντί για τσένταρ

Η διαδικασία για να το ετοιμάσετε είναι πολύ απλή. Μουλιάζετε τα κάσιους σε νερό για 4 ώρες και τα στραγγίζετε. Τα χτυπάτε στο μπλέντερ με ελαιόλαδο, κρεμμύδι σε σκόνη, θυμάρι, αλάτι, χυμό λεμόνι, λίγη σόγια σος και λίγο νερό. Διατηρείτε το μείγμα στο ψυγείο και συνοδεύετε με στικ καρότου. Έτσι αντικαθιστάτε τα νάτσος με το λιωμένο τσένταρ, στα οποία και υποκύπτουμε εύκολα το βράδυ.

Η υγιεινή πίτσα

Σε μια αραβική πίτα, απλώνετε τυρί cottage και σοταρισμένα λαχανικά, όπως σπανάκι και μανιτάρια. Ψήνετε για λίγα λεπτά στο φούρνο.

Διαβάστε επίσης | 4 δοκιμασμένα tips για επίπεδη κοιλιά χωρίς γυμναστική

Scroll to Top