4 δοκιμασμένα tips για επίπεδη κοιλιά (χωρίς γυμναστική)

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

4 δοκιμασμένα tips για επίπεδη κοιλιά (χωρίς γυμναστική)

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Unsplash
Unsplash

Ο στόχος για επίπεδη κοιλιά γίνεται όλο και πιο έντονος καθώς πλησιάζουμε προς το καλοκαίρι. Κάποιες από εμάς έχουμε ήδη εντάξει τη γυμναστική στην καθημερινότητά μας, έστω και από το σπίτι. Υπάρχουν όμως και στοχευμένα διατροφικά tips που μπορούν να επιταχύνουν το μεταβολισμό και την καύση του κοιλιακού λίπους, οδηγώντας πιο γρήγορα στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πρωτεΐνη στο πρωινό

Οι τροφές με πρωτεΐνη αρχικά εφοδιάζουν τον οργανισμό με ενέργεια και δημιουργούν ένα αίσθημα πληρότητας που διαρκεί όλη την ημέρα. Επίσης επιταχύνουν και τη λειτουργία του μεταβολισμού και αυτό σημαίνει πως ο οργανισμός καίει περισσότερο λίπος, ακόμα και χωρίς γυμναστική. Προσθέστε στο πρωινό γεύμα σας αβγά, νιφάδες βρώμης, ξηρούς καρπούς, τυρί.

Νερό: Πριν ή μετά το φαγητό;

Οι ειδικοί συμβουλεύουν να πίνουμε νερό πριν το φαγητό ή μετά, όχι όμως κατά τη διάρκεια. Αυτό συμβαίνει γιατί το νερό επιβραδύνει τους ρυθμούς της πέψης, ειδικά όταν καταναλώνετε τροφές όπως πατάτα, ρύζι ή ψωμί. Υπάρχει ένας ακόμα λόγος όμως που ενδείκνυται η κατανάλωση νερού πριν το φαγητό, καθώς οι έρευνες δείχνουν πως δημιουργεί αίσθημα κορεσμού, με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο. Φυσικά μην παραλείπετε το νερό από την καθημερινότητά σας, βάζοντας στόχο την κατανάλωση έξι ποτηριών των 200 ml.


©Unsplash

A cup of tea

Η αγαπημένη ιεροτελεστία χαλάρωσης, μπορεί να βοηθήσει και στην αποστολή για επίπεδη κοιλιά. Προσθέστε στο πράσινο τσάι σας αντιοξειδωτικά όπως τζίντζερ, μέντα ή μήλο και απολαύστε ένα φλιτζάνι το πρωί, ένα το απόγευμα και ένα πριν τον ύπνο. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, ισχυρά αντιοξειδωτικά που μπορούν να ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό μας. Επίσης η κατανάλωσή του δημιουργεί πιο εύκολα κορεσμό, με αποτέλεσμα να προσλαμβάνουμε λιγότερες θερμίδες. H Kendall Jenner έχει δηλώσει πως πίνει 12 φλιτζάνια τσάι την ημέρα.

Τρώμε με ενσυνείδηση

Η ανάγκη να κατεβάσουμε ρυθμούς αφορά και την κατανάλωση του φαγητού. Οι ειδικοί προτείνουν αντί να τρώμε βιαστικά μπροστά στον υπολογιστή μας, να προσπαθήσουμε να μασάμε την τροφή μας τουλάχιστον δέκα φορές πριν καταπιούμε. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνεται η διαδικασία της πέψης.

Διαβάστε επίσης | Το detox της άνοιξης: 5 δοκιμασμένες συμβουλές διατροφής και ευεξίας

Scroll to Top