shutterstock
shutterstock
shutterstock

Workout Tips: 10 πράγματα για να αποφύγετε όταν γυμνάζεστε στο σπίτι

Υπάρχουν «dos and don'ts» στην προπόνηση σας; Φυσικά υπάρχουν. Για να αποφύγετε τα συχνά λάθη που προκύπτουν μέσα από τη συστηματική άσκηση στο σπίτι, η Vogue συγκέντρωσε όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Όταν γυμνάζεστε, το σώμα σας χρησιμοποιεί όλη την απαραίτητη ενέργεια για να αντεπεξέρχεται μυϊκά στις απαιτήσεις σας και αυτός είναι ένας βασικός λόγος για να το φροντίζετε, να το περιποιείστε και να προσπερνάτε τα συχνά λάθη που μπορεί να προκύψουν. Βασικό συστατικό μιας αποδοτικής προπόνησης στο σπίτι είναι να προτιμάτε διαφορετικά είδη άσκησης, ενώ παράλληλα να δίνετε στον εαυτό σας χώρο να χαλαρώνει και να αναπνέει.

Για ένα ισορροπημένο σώμα και για να πετύχετε το δικό σας επιθυμητό αποτέλεσμα, η γυμναστική αποτελεί (ή τουλάχιστον θα έπρεπε να αποτελεί) αναπόσπαστο κομμάτι του προγράμματος σας. Ένας καλός συνδυασμός για το σπίτι είναι η αερόβια άσκηση, που περιλαμβάνει συνεχή και ρυθμική σωματική κίνηση, ενώ ιδιαίτερα σημαντική είναι και η άσκηση με βάρη, που αναπτύσσει τους μυς, τα οστά και τους συνδέσμους σας, αυξάνοντας τη σωματική σας δύναμη.

Ωστόσο είναι σημαντικό να γνωρίζετε μια σειρά από χρήσιμα tips και πράγματα που καλό θα ήταν να αποφεύγετε όταν γυμνάζεστε. Θέματα όπως αν τρώτε κάλα, αν ξεκουράζεστε αρκετά, πώς να δίνετε το 100% στην προπόνηση σας, αλλά και πώς να συμπεριφέρεστε στο σώμα σας μετά από αυτήν, είναι καλό να σας απασχολούν. Για αυτό η Vogue συγκέντρωσε τα 10 συχνότερα λάθη που προκύπτουν μέσα από τη συστηματική προπόνηση στο σπίτι, ώστε να τα αναγνωρίζετε και να τα προσπερνάτε:


©unsplash

1. Να ξεκινάτε στην προπόνηση χωρίς ζέσταμα.


©unsplash

2. Να απαιτείτε πάρα πολλά από το σώμα σας σε ελάχιστο χρόνο.


©unsplash

3. Να παραλείπετε το νερό στην καθημερινή σας ρουτίνα.


©unsplash

4. Να μην κοιμάστε αρκετές ώρες.


©unsplash

5. Να παρακάμπτετε το stretching μετά την άσκηση.


©unsplash

6. Να τρώτε πολύ λίγο, χωρίς να δίνετε στο σώμα τα απολύτως απαραίτητα.


©unsplash

7. Να μένετε προσκολλημένοι για πολύ καιρό σε ένα είδος άσκησης.


©unsplash

8. Να αγνοείτε τους ανταγωνιστές μυς όταν κάνετε το πρόγραμμα σας.


©unsplash

9. Να μην κατανοείτε τους κανόνες της κάθε άσκησης που κάνετε.


©unsplash

10. Να είστε πολύ αυστηροί με τον εαυτό σας.

Διαβάστε επίσης | Αισθάνεστε φούσκωμα; 6 τρόποι για να το αντιμετωπίσετε

Scroll to Top