shutterstock
shutterstock
shutterstock

Home Workout: Πώς να ανανεωθείτε μετά τη γυμναστική στο σπίτι

Η προσπάθεια να γυμναστείτε στο σπίτι είναι συχνά μια αληθινή πρόκληση. Αυτές είναι μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να περιποιηθείτε το σώμα σας μετά την προπόνηση.

Aν πήρατε επιτέλους τη μεγάλη απόφαση να ξεκινήσετε εντατικά γυμναστική στο σπίτι και οι προπονήσεις σας φαίνονται λιγάκι πιο δύσκολες από ό,τι συνήθως, τότε ήρθε η στιγμή να κάνετε κάτι για τη φροντίδα του σώματός σας μετά από κάθε home workout. Αυτό θα σας βοηθήσει κυρίως στην πρόληψη των τραυματισμών, της δυσφορίας και της συχνής αδιαθεσίας μετά την άσκηση, ενώ παράλληλα θα βελτιώσει την αντοχή σας. Βεβαιωθείτε ότι πάντα ακολουθείτε τα σωστά βήματα, δίνοντας στο σώμα σας την προσοχή και την ενέργεια που χρειάζεται έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για να φτάσετε στους επιθυμητούς στόχους θα χρειαστεί υπομονή, πειθαρχία και – πάνω απ’ όλα – καλή διάθεση.

Ακολουθεί ο οδηγός της Vogue με 4 tips για μετά την προπόνηση:

Ενυδατωθείτε

Έχετε στο νου σας ότι ανά μία ώρα έντονης άσκησης (τύπου cardio) χάνετε περίπου 1,5 λίτρο υγρών. Η σωστή ενυδάτωση πριν, αλλά κυρίως μετά την άσκηση μειώνει την κόπωση, την ευαισθησία σε τραυματισμούς, ενώ συνολικά βελτιώνει την υγεία και την απόδοση σας στις επόμενες προπονήσεις σας.


©shuttestock

Ξεκουραστείτε

Μετά από μια ολοκληρωμένη προπόνηση στο σπίτι ή μια σειρά από σετ δυναμικών ασκήσεων, πρέπει να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας να ξεκουραστεί. Φροντίστε να μην εγκαταλείπετε το ματ σας χωρίς να δώσετε στο σώμα σας τον απαραίτητο χρόνο για να «κρυώσει», να ηρεμήσει και να έρθει στα φυσιολογικά του επίπεδα.


©unsplash

Κάντε διατάσεις

Θυμηθείτε να αφιερώνετε τουλάχιστον ένα δεκάλεπτο για stretching μετά την άσκηση. Μπορεί να ακούγεται προφανές αλλά δεν παύει να αποτελεί κίνηση ζωτικής σημασίας για την ισορροπημένη φυσική σας κατάσταση μετά τις προπονήσεις. Προσθέστε βασικές εκτάσεις και στρέψεις μετά το πρόγραμμα σας, στηριζόμενοι σε τοίχο ή με ένα στρώμα στο πάτωμα.


©unsplash

Πείτε ναι στο μασάζ

Το μασάζ βοηθάει τους μυς και κατ’ επέκταση το σώμα να ξεφορτωθεί τις τοξίνες, χαλαρώνει τα σφιγμένα μέρη, επιταχύνει την αποθεραπεία και βοηθάει στην πρόληψη των τραυματισμών. Για περισσότερη χαλάρωση και ευεξία, μπορείτε να προσθέσετε μερικές σταγόνες από έλαια όπως ευκάλυπτος, δεντρολίβανο ή μαντζουράνα τα οποία θα σας ανακουφίσουν.

Διαβάστε επίσης | Ιδέες και tips για να ξεκινήσετε γυμναστική στο σπίτι σήμερα κιόλας

Scroll to Top