Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, οι μικρές αλλαγές στην καθημερινή μας ρουτίνα και οι εναλλακτικές μορφές άσκησης, είναι μόνο κάποιοι από τους τρόπους που μπορούν να μας βοηθήσουν να κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη, και με λιγότερο στρες.

Ο παράγοντας του άγχους

Εάν έχετε χάσει τη ψυχραιμία σας στην ιδέα πως πρέπει να μείνετε σπίτι, ή πως πρέπει να παραδώσετε κάτι σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, τότε γνωρίζετε τι επιπτώσεις έχει το άγχος στην επιδερμίδα σας. Η ανταπόκριση του οργανισμού στο στρες δημιουργεί μια φλεγμονώδη αντίδραση και αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης, τα οποία μπορεί να προκαλέσουν μια σειρά από ανωμαλίες όπως η ακμή, το έκζεμα, η ψωρίαση και η ροδόχρους πιτυρίαση. Ενημερωθείτε ψηφιακά από τους ειδικούς για τις απαραίτητες θεραπείες που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις επιπτώσεις άγχους στο δέρμα, ή δοκιμάστε εναλλακτικούς τρόπους διαχείρισης του στρες στο σπίτι, όπως ο διαλογισμός και οι τεχνικές αναπνοής.

Stretching

Eίναι γνωστό ότι το stretching είναι η καλύτερη πρακτική για να αποφύγουμε τραυματισμούς. Παράλληλα, όμως, οι ειδικοί εντάσσουν το stretching ανάμεσα σε άλλες ασκήσεις σαν ένα σύνολο προπόνησης για να αποκομίσουν περισσότερα οφέλη. Πρόκειται για ένα είδος micro-stretching που γίνεται μεταξύ των επαναλήψεων, σαν μέθοδος προετοιμασίας για σημεία όπως οι γλουτοί, τα χέρια και τα πόδια. Τα πλεονεκτήματα είναι σαφώς μικρότερες πιθανότητες τραυματισμών, αλλά και ένα είδος απελευθέρωσης της πίεσης και του στρες.

Γελάστε!

Μια μελέτη του 2017 από Φινλανδούς και Βρετανούς ερευνητές κατέληξε στο ότι το γέλιο απελευθερώνει ζωτικές ενδορφίνες στον εγκέφαλο, χτίζει κοινωνικούς δεσμούς και έχει κατευναστική επίδραση. Είναι, επίσης, το σκεπτικό πίσω από νέες μορφές γυμναστικής, που συνδυάζουν την ευχάριστη αίσθηση ενός γέλιου με την αρχαία πρακτική της yoga.

Η σημασία του ύπνου

Ο ποιοτικός ύπνος είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Τα πλεονεκτήματα είναι καλά τεκμηριωμένα: η μείωση του στρες, η καλύτερη μνήμη, η σωστή διαχείριση του βάρους, η συγκέντρωση και η πνευματική ευεξία αποτελούν μόνο μερικά από τα πλεονεκτήματα. Εκτός από τα προφανή (αποφεύγοντας την καφεΐνη και τις οθόνες, υιοθετώντας σταθερά πρότυπα ύπνου και τεχνικές χαλάρωσης), μπορείτε να επικοινωνήσετε ψηφιακά με έναν ειδικό ή να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή που παρακολουθεί τον ύπνο σας.

Μυαλό και σώμα

Το κίνημα της ‘έξυπνης ομορφιάς’ είναι πολύ δημοφιλές και δεν αναρωτιόμαστε γιατί. Δίνει την ίδια σημασία σε αυτό που συμβαίνει στα κατώτερα στρώματα του δέρματος, όσο και σε αυτό που συμβαίνει στην επιφάνεια. Από το βελονισμό του προσώπου και την αρωματοθεραπεία μέχρι το gua sha (ένα εργαλείο μασάζ και απολέπισης), αυτές οι πρακτικές είναι απόδειξη ότι η ευεξία και η ομορφιά συνδέονται άμεσα. Όσο βρίσκεστε στο σπίτι, αναζητήστε συστατικά που βρίσκονται στο χώρο σας και μπορούν να αναστείλουν τις επιπτώσεις του στρες, όπως λεβάντα και λεμόνι, τα οποία είναι γνωστά για τις ηρεμιστικές τους ιδιότητες.

Ψηφιακός κόσμος

Είναι λογικό εν μέσω αυτής της περιόδου, που έχει ως βασικό χαρακτηριστικό της την «απόσταση», να μας είναι πολύ δύσκολο να αποχωριστούμε το τηλέφωνο ή το tablet μας. Ωστόσο, υπάρχουν τροποποιήσεις στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τις συσκευές μας, που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Αυτό ξεκινά με τη μείωση της φωτεινότητας της οθόνης και την απενεργοποίηση των ειδοποιήσεων, που μπορούν εύκολα να κουράσουν. Με το ίδιο σκεπτικό, ορίστε ξεκάθαρα τεχνολογικά όρια. Δώστε στον εαυτό σας συγκεκριμένο χρόνο για να κάνετε scroll στα social media, και μετά αφήστε τη συσκευή εκτός του δωματίου σας μέχρι το πρωί. Προσπαθήστε εναλλακτικά να διαβάσετε ένα βιβλίο ή να δείτε μια ταινία για να περάσετε ευχάριστα το χρόνο σας.

Διαβάστε επίσης | Positive Vibes: 8 Apps για μείωση του άγχους

Ανακαλύψτε ιδέες και tips όσο μένετε σπίτι στο Vogue.gr.