Plank Workout: Γυμναστείτε με μια μόνο άσκηση

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Plank Workout: Γυμναστείτε με μια μόνο άσκηση

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
shutterstock
shutterstock

Κανείς δεν είπε πως η καθημερινή γυμναστική, πρέπει να είναι και βαρετή. Με λίγη θέληση, χρόνο και φαντασία μπορείτε να γυμνάσετε ολόκληρο το σώμα σας στο σπίτι, χρησιμοποιώντας τις παραλλαγές μίας και μόνο θέσης, χωρίς να εξαντλείτε την υπομονή σας προσπαθώντας να θυμηθείτε δεκάδες διαφορετικές ασκήσεις. Πρόκειται για τη γνωστή σε όλους «σανίδα» ή στη γλώσσα της yoga, plank position, μια θέση αρκετά απαιτητική, αλλά ταυτόχρονα ευεργετική για το σώμα σας όταν γίνεται με το σωστό τρόπο.


©shutterstock

Τι συνδυάζει η άσκηση αυτή και γιατί την ξεχωρίζουμε από άλλες; Η σανίδα πολλαπλασιάζει την αντοχή, αυξάνει τη μυϊκή δύναμη και τονώνει το σώμα, καθώς αποτελεί μια απλή και κατανοητή θέση, χωρίς να απαιτεί απαραίτητα πολλές επαναλήψεις. Η σωστή εκτέλεση της σανίδας και των παραλλαγών της γυμνάζει όλους τους μυς στο κέντρο του σώματος σας, βελτιώνει την ισορροπία, σας απαλλάσσει από τους πόνους της πλάτης και φυσικά κάνει το όνειρο των επίπεδων κοιλιακών πραγματικότητα.

Δοκιμάστε την plank position ως μια εκδοχή της θέσης push-up, με τις φτέρνες να αντιστοιχούν στο άνοιγμα της λεκάνης, τις παλάμες ανοιχτές στο ύψος των ώμων και ολόκληρο το σώμα μαζί με το κεφάλι να σχηματίζουν μια ευθεία, οριζόντια γραμμή, παράλληλη με το πάτωμα.

Η κλασική σανίδα είναι ακριβώς ότι χρειάζεστε για να αρχίσουν να φαίνονται τα πρώτα αποτελέσματα γράμμωσης. Αν θέλετε να επιταχύνετε τη διαδικασία, μπορείτε να σηκώνετε διαδοχικά τις γάμπες σας την μία μετά την άλλη, όταν βρίσκεστε στη θέση αυτή, ή ακόμα να τεντώνετε να χέρια σας εναλλάξ στην ευθεία των ώμων, ενισχύοντας αμέσως τους τους δικέφαλους και τους τρικέφαλους.


©shutterstock

Αν νιώθετε αρκετά έτοιμοι, δοκιμάστε τη θέση της σανίδας σε διάφορες άλλες παραλλαγές για περισσότερη ενέργεια και ενδυνάμωση. Για παράδειγμα εφαρμόστε τη σανίδα που στηρίζεται στους αγκώνες ή σε μια απλή μπάλα γυμναστικής, τη σανίδα με γόνατα που ακουμπούν στο πάτωμα αλλά και σανίδα στο πλάι, σηκώνοντας το ένα χέρι στο ταβάνι στην προέκταση του ώμου.

Διαβάστε επίσης | Home Wellness: 6 συμβουλές για υγεία και ευεξία

Scroll to Top