unsplash
unsplash
unsplash

6 συμβουλές για να τονώσετε το σώμα σας πριν το τέλος του lockdown

Kόκκινα φρούτα, πολύ νερό, προϊόντα βρώμης και άλλα must της καλής διατροφής που θα προετοιμάσουν το σώμα σας για το καλοκαίρι.

Ένας χρόνος σε καραντίνα και μπορούμε πια και επίσημα να πούμε πως αυτούς τους μήνες ανακαλύψαμε πολλά για τους εαυτούς μας που δεν γνωρίζαμε. Υπήρχαν στιγμές που απελπιστήκαμε, άλλες που ενεργοποιηθήκαμε και άλλες που απλά αφεθήκαμε στο πέρασμα των εβδομάδων, ξεχνώντας πόσο σημαντική είναι η συστηματική διάδραση με τον εαυτό μας, είτε σε επίπεδο ψυχολογίας, είτε και πιο πρακτικά. Με άλλα λόγια, η σταδιακή επιστροφή προς την κανονικότητα μας έχει δώσει ξανά κίνητρο να περιποιηθούμε τα σώματά μας, να φροντίσουμε τη διατροφή μας και να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας με τροφές και συστατικά που θα μας προετοιμάσουν για το καλοκαίρι και φυσικά την παραλία.


©unsplash

Φυσικά, δεν υπάρχει λόγος βιασύνης. Προς το παρόν έχουμε αρκετό καιρό μπροστά μας για να επαναφέρουμε το σώμα μας όπως ήταν πριν την καραντίνα, χωρίς σπασμωδικές κινήσεις και πάντα με αγάπη προς τον εαυτό. Παρακάτω, η ειδικός, Amelia Freer, μας λέει αναλυτικά το πώς και εμείς κρατάμε σημειώσεις:

1. Τέλεια επιδερμίδα: υγιεινά λιπαρά, φυλλώδη λαχανικά και κόκκινα φρούτα


©unsplash

Όσο διαρκεί η καραντίνα, η άνοδος του skincare είναι εντυπωσιακή. Σπιτικές μάσκες προσώπου και πλήρεις ρουτίνες ομορφιάς έγιναν τα νέα μας χόμπι και είναι λογικό να μας απασχολεί πώς θα τα διατηρήσουμε αν επιστρέψουμε στους παλιούς ρυθμούς. Ωστόσο υπάρχει λύση και βασίζεται στη διατροφή.

Έξι με οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα είναι απαραίτητα για μια υγιή επιδερμίδα, ενώ τα πράσινα λαχανικά και τα κόκκινα φρούτα είναι ιδανική πηγή άντλησης πολυφαινόλης και μικροθερπτικών συστατικών που θρέφουν ιδιαίτερα το δέρμα. Παράλληλα, τροφές όπως αβοκάντο, ξηροί καρποί και ταχίνι είναι απαραίτητες καθώς είναι πλούσιες σε καλά λιπαρά.

2. Καλός ύπνος


©unsplash

Σύμφωνα με την ειδικό, δεν πρέπει ποτέ να αμελείτε τον ύπνο. Λίγες παραπάνω ώρες μπορούν πραγματικά να φέρουν διαφορά στο δέρμα αλλά και τη ψυχολογία σας. Μειώστε την καφεΐνη, αλλά και τον χρόνο παραμονής μπροστά από την οθόνη, ειδικά όταν είστε στο κρεβάτι. Αν αισθάνεστε πως δεν κοιμάστε καλά ένα συμπλήρωμα μαγνησίου 30 λεπτά πριν κοιμηθείτε θα βοηθήσει (φυσικά έπειτα από καθοδήγηση γιατρού).

3. Γυμναστική

Όσο είμαστε στο σπίτι είναι εύκολο να αφήνουμε τον χρόνο να κυλά και να μένουμε άπραγοι. Είναι λογικό να μην έχετε κίνητρο για γυμναστική αλλά αν πιεστείτε στην αρχή μετά θα έχετε έναν ακόμη λόγο να χαμογελάτε. Χορό, περπάτημα, τένις, βόλτες στη φύση, επιλέξτε ό,τι σας ταιριάζει.

4. Φορτίστε μπαταρίες


©unsplash

Μέσα στην ημέρα, ό,τι και αν κάνετε, είναι σημαντικό να παίρνετε κάποια λεπτά αποκλειστικά για εσάς. Αναλογιστείτε τους στόχους σας, πάρτε αναπνοές και ανανεώστε την ενέργειά σας. Η μετάβαση στην κανονικότητα θα έρθει αλλά καλό είναι να μπούμε σε αυτή σταδιακά για να την απολαύσουμε όσο περισσότερο γίνεται.

5. Προσοχή με το αλκοόλ


©unsplash

Εν αναμονή του ανοίγματος της εστίασης, όλοι ονειρευόμαστε λαχταριστά κοκτέιλ και δροσερά ποτήρια κρασί, αυτά που τόσο μας έχουν λείψει αυτόν τον καιρό. Παρόλα αυτά είναι καλό να έχετε alcohol-free μέρες στην βδομάδα σας, ιδανικά δύο με τρεις.

6. Δημητριακά και ξηροί καρποί

Οι καλοί υδατάνθρακες και τα προϊόντα βρώμης μπορούν να επιφέρουν τρομερά αποτελέσματα στο σώμα σας. Καλύτερη χώνεψη, λαμπερότερο δέρμα και πιο υγιή μαλλιά είναι μερικά από αυτά και εμείς σας εφιστούμε την προσοχή για να έχετε πάντα μερικά σνακ μαζί σας.

Διαβάστε επίσης | Zero Training: Η γυμναστική που επαναφέρει το σώμα

Scroll to Top