unsplash
unsplash
unsplash

7 πρωτότυποι τρόποι να μείνετε fit αν βαριέστε τη γυμναστική

Από το τραμπολίνο, στο pole dancing, οι ειδικοί συστήνουν 7 τρόπους να διατηρηθείτε σε φόρμα χωρίς να χρειαστεί να κάνετε γυμναστική.

Όσο βρισκόμαστε σε καραντίνα, έχουμε πιάσει πολλές φορές τους εαυτούς μας να αναπολούν τη ζωή στο γυμναστήριο, αλλά αυτό μάλλον συνέβη γιατί δεν μπορούμε να την έχουμε και όχι γιατί πραγματικά μας λείπει. Σε αντίθεση με όσους «ζουν» πάνω στον διάδρομο του γυμναστηρίου, υπάρχουν και αυτοί που δεν αισθάνονται άνετα να εξουθενώνονται και να ιδρώνουν μπροστά σε πολύ κόσμο, με αποτέλεσμα να καταλήγουν πως το “gym life” δεν είναι για αυτούς.


©unsplash

Το γεγονός αυτό ωστόσο δεν είναι αρκετό για να παρατήσουμε τελείως τη γυμναστική και τα χιλιάδες οφέλη που αυτή χαρίζει στο σώμα, αλλά και το πνεύμα μας. Αν λοιπόν βαριέστε το γυμναστήριο δεν είστε οι μόνοι, αλλά οι ειδικοί επιβεβαιώνουν πως υπάρχει τρόπος να διατηρηθείτε σε φόρμα από την άνεση του σπιτιού σας και μάλιστα με άκρως διασκεδαστικούς τρόπους.

Πώς; Παρακάτω θα βρείτε 7 είδη προπόνησης που με επιμονή και συχνότητα θα αντικαταστήσουν για τα καλά τις ώρες στις ψυχρές αίθουσες του γυμναστηρίου και θα σας γεμίσουν ενέργεια και ευεξία:

1. Pole dancing

View this post on Instagram

A post shared by Lil Nas X (@lilnasx)

Με τον Lil Nas X να έχει μόλις μπει στον θαυμαστό κόσμο του pole dancing, το συγκεκριμένο είδος γυμναστικής είναι ένα από τα μεγαλύτερα working out trends της εποχής, τόσο για άνδρες, όσο και για γυναίκες. FKA twigs και Jennifer Lawrence είναι επίσης λάτρεις, και το καλό είναι πως ένα pole dancing kit για το σπίτι δεν είναι τόσο ακριβό όσο πιστεύετε. Ψηλοτάκουνα είναι προαιρετικά και για μέγιστα αποτελέσματα, οι ειδικοί προτείνουν δύο συνεδρίες τη βδομάδα από 30 λεπτά.

2. Τραμπολίνο

Για όσους έχουν κήπο ή μεγάλη αυλή, το τραμπολίνο που λατρεύαμε όσο ήμασταν παιδιά επιστρέφει και μάλιστα αποτελεί πολύ καλή πρόταση εκγύμνασης, αφού πέρα από το σώμα, είναι σημαντικό και για τη μείωση του στρες, αλλά και την κυκλοφορία του αίματος. Αν δεν διαθέτετε κήπο, υπάρχουν βιώσιμες εναλλακτικές και για το σπίτι.

3. Μπαλέτο

Έχετε παρατηρήσει ποτέ τα σώματα των μπαλαρινών; Alexa Chung, Natalie Portman και Zoe Saldana ορκίζονται στις ικανότητές του και το προτείνουν ανεπιφύλακτα αν θέλετε κάτι που θα θρέψει το πνεύμα σας και ταυτόχρονα θα τονώσει και θα γυμνάσει όσο το σώμα. Για λίγη έμπνευση, ακολουθήστε την  Francesca Hayward.

4. Χορός

Αν ο κλασικός χορός δεν είναι στο στιλ σας, τότε μπορείτε να πάτε στην άλλη άκρη και να δοκιμάσετε Zumba και χιπ χοπ στο σαλόνι σας. Βιντεάκια και προκλήσεις από το TikTok θα σας ξεσηκώσουν, θα αυξήσουν τα επίπεδα ενδορφίνης στον οργανισμό και θα σας γυμνάσουν με τον πιο ευχάριστο τρόπο.

5. Αναπνοές

Ναι, η σωστή αναπνοή μπορεί να θεωρηθεί γυμναστική. Δοκιμάστε να εισπνεύσετε για 5 δεύτερα, να κρατήσετε την αναπνοή σας για 2 και μετά να εκπνεύσετε για 5. Επαναλάβετε για 5 φορές και ανακαλύψτε πώς αισθάνεστε. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να χαλαρώσετε τον οργανισμό σας, να αποβάλετε το στρες και το άγχος και να κάνετε ένα reset. Ένα λεπτό από αυτή την άσκηση την ημέρα, μπορεί να είναι και πιο χρήσιμο από ένα μονόωρο τρέξιμο.

6. Σχοινάκι

Από το πάρκο, στο σαλόνι σας, η γυμναστική με σχοινάκι γίνεται παντού και αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο για να κάνετε cardio. Είναι πιο εύκολο αν δεν πηδάτε εξ’ αρχής πολύ ψηλά και συνίσταται να το κάνετε για 45 με 75 λεπτά τη φορά, 4 φορές την εβδομάδα.

7. Ντραμς

Καλό για την ψυχολογία, κακό για τους γείτονες. Ναι, το να παίζει κανείς ντραμς μπορεί να εξελιχθεί σε πολύ καλή άσκηση για το σώμα. Πρόκειται για ένα full-body workout το οποίο κανείς δεν περιμένει να έχει τόσο αποτελέσματα, καίγοντας μάλιστα τόσες θερμίδες, όσο μια ώρα box.

Διαβάστε επίσης | 4 δοκιμασμένα tips για επίπεδη κοιλιά (χωρίς γυμναστική)

Scroll to Top