unsplash
unsplash
unsplash

Γκρέιπφρουτ: Πώς μας οφελεί και μια λαχταριστή συνταγή για να το φάτε ως σνακ

Γνωστό για το έντονο χρώμα και τη γλυκόπικρη επίγευση, το γκρέιπφρουτ αποτελεί στην κυριολεξία διατροφικό θησαυρό.

Κατά καιρούς, είτε επειδή είδαμε λίγο τη ζυγαριά να ανεβαίνει, είτε επειδή νιώθουμε αποφασισμένες να ξεκινήσουμε ένα καλύτερο πρόγραμμα διατροφής, αναζητούμε τροφές και συστατικά για να εμπλουτίσουμε τη δίετά μας γευστικά, αλλά υγιεινά. Δεδομένου λοιπόν πως τα άφθονα φρούτα και λαχανικά είναι απαραίτητη προϋπόθεση για ισορροπημένη διατροφή, έχουμε να σας προτείνουμε ένα φρούτο που ίσως δεν έχετε ακόμη σκεφτεί να εντάξετε στο πρόγραμμά σας.

Γνωστό για το έντονο χρώμα του, το γκρέιπφρουτ αποτελεί στην κυριολεξία διατροφικό θησαυρό. Προέρχεται από από μια μίξη με το κλασικό πορτοκάλι, για αυτό και είναι πλούσιο σε φρουκτόζη, αλλά περιλαμβάνει επίσης πολύ νερό, ποτάσιο, βιταμίνες A και C, καθώς και σημαντικά αντιοξειδωτικά. Η ενίσχυση του μεταβολισμού, η απομάκρυνση του πρηξίματος, η στήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος αλλά και η καύση του λίπους (περιέχει λίγες θερμίδες και άφθονο νερό) είναι μερικά από τα βασικότερα οφέλη που θα παρατηρήσετε στον οργανισμό σας αν ξεκινήσετε να το καταναλώνετε συστηματικά.

Για αρχή μπορείτε να το τρώτε ως σνακ στη διάρκεια της ημέρας, ή εναλλακτικά μπορείτε να το προσθέσετε στο πρωινό σας ως χυμό, αλλά και στις σαλάτες σας ως ένα γλυκόπικρο στοιχείο που θα δώσει μια τελείως διαφορετική νότα σε ένα κατά τα άλλα συνηθισμένο γεύμα. Εμείς, σας προτείνουμε παρακάτω έναν λαχταριστό τρόπο να απολαύσετε το γκρέιπφρουτ ως πεντανόστιμο σνακ:

Γκρέιπφρουτ με γαρίδες και chia seeds 

Μπορεί να σας ακούγεται παράξενο, αλλά είναι δοκιμασμένο και υπέροχη ιδέα για ένα ανοιξιάτικο απόγευμα στο μπαλκόνι με φίλους και απεριτίφ. Κόψτε το φρούτο στη μέση και αφαιρέστε με μαχαίρι τη σάρκα του από τη φλούδα, κόβοντας τη σε κυβάκια. Τα μικρά «μπολάκια» που έμειναν κρατήστε τα στην άκρη. Σε ένα τηγάνι σοτάρετε με λίγο ελαιόλαδο τις γαρίδες, προσθέτοντας λίγο αλάτι και ρόσμαρι. Μόλις πάρουν χρώμα, κλείστε τη φωτιά και αφήστε τις να κρυώσουν. Στα «μπολάκια» του γκρέιπφρουτ προσθέστε το φρούτο, τις γαρίδες και λίγα chia seeds. Έτοιμο!

Διαβάστε επίσης | Spaghetti με γαρίδες: Η συνταγή που αξίζει να δοκιμάσετε

Scroll to Top