Είναι ένα από τα πολλά δυναμικά λουκ με τα οποία εμφανίζεται η Beyonce στο νέο της visual album, Black Is King – μια μεγάλη γιορτή της αφρικανικής ηπείρου. Για τη δημιουργία του λουκ χρειάστηκε ενάμιση μήνας χειροποίητης εργασίας και περίπου 450 χιλιάδες κρύσταλλα Swarovski σε αφρικανικούς τόνους πορτοκαλί, τυρκουάζ, σμαραγδί και βιολέ.
https://www.instagram.com/p/CDToXFLDt-y/?utm_source=ig_web_copy_link
«Αισθάνομαι μεγάλο ενθουσιασμό, αλλά περισσότερο μια ικανοποίηση που επιλέγουν ρούχα μου σε διάρκεια ετών και είμαι μια από τις επιλογές τους», λέει στη Vogue Greece ο δημιουργός του custom-made φορέματος, Βρεττός Βρεττάκος. «Ανάμεσα σε όλα αυτά τα μεγάλα brands και σε μια τόσο δύσκολη εποχή, νιώθω ότι κάτι γίνεται και η μόδα πάντα βρίσκει τρόπο να ξαναζωντανέψει την κουλτούρα και να δώσει έμπνευση».
Η συνεργασία του Έλληνα σχεδιαστή με την Αμερικανίδα τραγουδίστρια, μουσική παραγωγό και επιχειρηματία ξεκινάει το 2013, με την Beyonce να φοράει κομμάτια του σε συναυλίες της. Ρόλο-κλειδί σ’ αυτήν την επαγγελματική σχέση έχει η προσωπική στυλίστρια και «επιμελήτρια» της γκαρνταρόμπας της Αμερικανίδας σταρ, Zerina Akers.