Το ξέσπασμα της πανδημίας σηματοδότησε την έναρξη του διαλόγου για πραγματική αλλαγή στη βιομηχανία της μόδας. Μία ομάδα σχεδιαστών, συμπεριλαμβανομένων των Dries Van Noten, Gabriela Hearst και Marine Serre υπέγραψαν μία ανοιχτή επιστολή, προτείνοντας την ανασύσταση του καθιερωμένου προγράμματος της μόδας, με σκοπό να κάνουν τις επιχειρήσεις τους πιο κοινωνικά και περιβαλλοντικά βιώσιμες. Το μέλλον της βιομηχανίας συζητήθηκε εκτενώς και στο Vogue Global Conversations τον προηγούμενο μήνα, με τον Marc Jacobs να λέει ότι φαίνεται πως ο τρόπος που λειτουργεί τώρα η μόδα, δεν θα υπάρχει στο μέλλον.
Αυτές τις κρίσιμες στιγμές, ο όμιλος Condé Nast, ιδιοκτήτης κάποιων από τους μεγαλύτερους τίτλους όπως Vogue, GQ, The New Yorker και Wired, αποδεικνύει τη σημασία του ρόλου που μπορούν να παίξουν τα media. Ως μέρος της επόμενης φάσης της παγκόσμιας στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα, η Condé Nast δεσμεύτηκε να μεταβεί σε καθεστώς μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2030. Επίσης, αναμένεται να εκδώσει το Sustainable Fashion Glossary, έναν οδηγό με 250 όρους-κλειδιά για ζητήματα βιωσιμότητας, σε συνεργασία με το Centre for Sustainable Fashion του London College of Fashion και την υποστήριξη των διευθυντών της Vogue παγκοσμίως.
Το γλωσσάρι, που είναι διαθέσιμο online, προήλθε μετά την αναγνώριση της ανάγκης για δράση όσον αφορά την εκπαίδευση πάνω στη βιωσιμότητα στη μόδα, από τους editors-in-chief. Περιλαμβάνει μερικά από τα σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία στις μέρες μας, όπως η διαφάνεια, η βιοποικιλότητα και η εξισορρόπηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Οι πληροφορίες του θα ανανεώνονται συνεχώς με νέους όρους και συζητήσεις.
«Στην Condé Nast πιστεύουμε ότι η ευημερία των ανθρώπων, των επιχειρήσεων και του πλανήτη είναι αλληλένδετες. Δεν μπορούμε να ενδιαφερόμαστε για τη μία και να αμελούμε τις άλλες», λέει ο Wolfgang Blau, global chief operating officer και πρόεδρος στην Condé Nast. «Η 5ετής στρατηγική μας για τη βιωσιμότητα αποδεικνύει την αφοσίωσή όλων των ομάδων μας διεθνώς να δουλέψουν με τους εργαζόμενους της βιομηχανίας και να εκμεταλλευτούν την επιρροή των brand μας για να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο».
