Με φόντο το αχανές τοπίο της μαροκινής ερήμου παρουσιάστηκε εχθές η νέα κολεξιόν του Anthony Vaccarello για τον Saint Laurent, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά πως στις περιόδους κρίσης είναι που ανθίζει η δημιουργικότητα. Ο γαλλικός οίκος και ο δημιουργικός του διευθυντής έκαναν ξεκάθαρο από την αρχή της πανδημίας πως αυτή τη χρονιά δεν πρόκειται να ακολουθήσουν το καθιερωμένο πρόγραμμα της βιομηχανίας, αλλά θα παρουσιάσουν τις συλλογές την καταλληλότερη για αυτούς στιγμή.

Και έτσι έγινε. Ένα απελευθερωτικό σόου, σε ένα τοπίο που γέμισε τα μάτια μας – ακόμη και ψηφιακά, έγινε η νέα επιτυχία του Vaccarello, που αυτή τη φορά έστρεψε την προσοχή του στην «αναζήτηση της ουσίας των πραγμάτων». Λιτές φόρμες, πολύ lingerie, διαφάνειες και μοναδικά πολυτελή αξεσουάρ έστησαν έναν δομημένο μονόλογο, που σκοπό είχε να διαμοιράσει κάθε τι αισιόδοξο που αναδύεται στη ζοφερή κατά τα άλλα πραγματικότητα. Το loungewear ήταν φυσικά βασική αναφορά της κολεξιόν, με ποδηλατικά κολάν, καλσόν και μπλούζες με πολυτελή φτερά να συνθέτουν τη νέα εκδοχή του για την επόμενη σεζόν.
