vetements-ss23-το-καρό-είναι-το-νέο-σήμα-κατατεθέν-233753
©Acielle/Style du Monde

Όπως σε κάθε συλλογή, έτσι και στην πιο πρόσφατη, underground αισθητική, punk αναφορές και μια ακατανίκητη επιθυμία για σκέψη «έξω από το κουτί» κατέκλυσαν την πασαρέλα του γαλλικού brand Vetements. Μια εταιρεία που ξεκίνησε από το μηδέν στα χέρια των αδελφών Demna και Guram Gvasalia, η Vetements πέρασε από πολλά cult (και όχι μόνο) στάδια για να φτάσει σήμερα να έχει πιστούς φαν και υποστηρικτές που λατρεύουν το όραμα “Gvasalia”. Οι συλλογές του brand δεν έχουν πάψει ποτέ να μας τροφοδοτούν με πρωτοπορία, όπως συνέβη και με αυτή για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 που παρουσιάστηκε χτες στο Παρίσι.

Αν και ο Guram δεν συνεργάζεται πια με τον αδελφό του στη Vetements – ο Demna άφησε το brand για να αφιερωθεί αποκλειστικά στον οίκο Balenciaga – η εναλλακτική και εκκεντρική αισθητική που βλέπαμε από τις πρώτες κιόλας συλλογές δεν τον έχει εγκαταλείψει. Οι αποδομημένες σιλουέτες, το oversized fit, οι μεγάλες γραμματοσειρές και οι statement λεπτομέρειες παραμένουν μέχρι σήμερα αναπόσπαστα στοιχεία των δημιουργιών, καθώς και αυτά που κάνουν το brand να ξεχωρίζει.

Vetements SS23: Το καρό είναι το νέο σήμα κατατεθέν του brand-1
©Acielle/Style du Monde

Το καρό στη SS23 συλλογή Vetements

Τόσο ο Guram, όσο και ο Demna, έχουν αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια πως τους αρέσει να τριγυρνούν στις πιο λαμπερές στιγμές του παρελθόντος για να τις φέρουν στο παρόν στην πιο εξελιγμένη εκδοχή τους. Έχοντας αποφασίσει να παρουσιάσει τη SS23 συλλογή στο κτίριο του πρώην καταστήματος Tati στο Παρίσι, ο Guram επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά την παραπάνω πεποίθηση, ενώ μας έδωσε και ένα από τα πιο cult κομμάτια της σεζόν, την καρό καπαρντίνα που πρωταγωνίστησε στην πασαρέλα.

Vetements SS23: Το καρό είναι το νέο σήμα κατατεθέν του brand-2
©Acielle/Style du Monde

Για την ιστορία, το Tati ήταν ένα πολυκατάστημα που ιδρύθηκε το 1948 στην οδό Barbès στο Παρίσι, το οποίο πωλούσε είδη κάθε είδους, από ρούχα μέχρι μαγειρικά σκεύη, σε πολύ χαμηλές τιμές. Κόσμος από όλη την χώρα επισκεπτόταν συχνά το Tati, εκτοξεύοντας τη δημοφιλία του και κάνοντάς το ένα από τα πιο δυνατά καταστήματα λιανικής στη Γαλλία. Δυστυχώς, η εταιρεία χτυπήθηκε από τις επιπτώσεις της πανδημίας αλλά και από ανταγωνιστές όπως το Primark και έκλεισε το 2020, προκαλώντας μεγάλη νοσταλγία σε όσους την τίμησαν στο παρεθλόν και την τιμούσαν ακόμα.

Vetements SS23: Το καρό είναι το νέο σήμα κατατεθέν του brand-3
©Acielle/Style du Monde

Με εκκίνηση αυτή τη νοσταλγία, η νέα συλλογή Vetements ήρθε για να αποδώσει φόρο τιμής στην ιστορία του Tati. Το 1962, ο ιδρυτής του σχεδίασε την iconic καρό shopping bag του μαγαζιού, κάνοντάς την σήμα κατατεθέν του. Το 2022, ο Guram εμπνεύστηκε από το διαχρονικό check print και το μετέφερε, τιμής ένεκεν, σε μακριές, oversized ανδρόγυνες καπαρντίνες, που έγιναν δικαιωματικά οι πρωταγωνιστές της νέας του κολεξιόν.

Ανάμεσα σε φαρδιά, τούλινα πανωφόρια, φούτερ και puffers, τα καρό trench coats είναι το κομμάτι που αναμένεται να γίνει sold out από τη νέα σεζόν, και αυτό που σίγουρα πρέπει να κρατήσετε για τις στιλιστικές επιλογές του φθινοπώρου.

Διαβάστε επίσης | Εκπτώσεις 2022: Οι 7 τσάντες που έχουμε στη shopping list μας