Το πρόγραμμα Vanguard ξεκίνησε από το Net-a-Porter το 2018, με σκοπό την ανεύρεση νέων ταλέντων και την ανάδειξη της δουλειάς τους διεθνώς. Φέτος, το Vanguard ενισχύει τον λόγο δημιουργίας του με το λανσάρισμα μίας σειράς 4 (περιορισμένης έκδοσης) Vogue T-shirts.
Οι σχεδιαστές του 2020 – Christopher John Rogers, Johannes Boehl Cronau, Sahar Asvandi και Marie-Christine Statz – μιλούν στη Vogue για τη βιωσιμότητα στη βιομηχανία της μόδας, τη διαφορετικότητα και την εκπροσώπησή της, αλλά και τους τρόπους επικοινωνίας τους με τον κόσμο αυτές τις πρωτόγνωρες στιγμές.
![Γνωρίστε τους 4 σχεδιαστές που βρίσκονται πίσω από τα νέα Vogue T-shirts-1](https://vogue.gr/wp-content/uploads/2020/05/010-T-shirts-credit-Courtesy-of-Yoox-Net-a-Porter.jpg)
1. Christopher John Rogers
«Το σημαντικότερο είναι να επιτρέπεις στους ανθρώπους να διατηρούν τον έλεγχο της ιστορίας τους».
Ο Christopher John Rogers ξεκίνησε το ομώνυμο label το 2018. Ένα χρόνο αργότερα, νίκησε στο CFDA/Vogue Fashion Fund, μία πρωτοβουλία που αναγνωρίζει ανερχόμενα ταλέντα. Ο Rogers παρουσίασε την πρώτη του κολεξιόν στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης.
Γεννήθηκες στην Λουιζιάνα – πώς η ανατροφή σου ενέπνευσε τη δουλειά σου;
«Είτε πήγαινα στην εκκλησία, είτε σε κάποιον χορό του σχολείου, σημασία είχαν τα ρούχα. Τα παπούτσια έπρεπε να ταιριάζουν με τη τσάντα, η τσάντα με το καπέλο και το καπέλο με τα γάντια. Ακόμα και αν δεν έχεις όλα τα στοιχεία, πρέπει να κάνεις την καλύτερη δυνατή προσπάθεια».
![Γνωρίστε τους 4 σχεδιαστές που βρίσκονται πίσω από τα νέα Vogue T-shirts-2](https://vogue.gr/wp-content/uploads/2020/05/002-Christopher-John-Rogers-Meet-Fashions-Latest-Vanguard-Vogue-Global-Network-19-March-2020-Credit-Christopher-John-Rogers.jpg)
Μίλησέ μας για τη σχεδιαστική σου μέθοδο…
«Είναι εξαιρετικά ενστικτώδης, επομένως αλλάζει διαρκώς. Αποθηκεύω φωτογραφίες στο Instagram – οτιδήποτε από αρχειακά έργα τέχνης, μέχρι τυχαίες φωτογραφίες φίλων με cool T-shirt – και καταλήγω με μία σειρά εικόνων που δεν έχουν τίποτα κοινό. Από εκεί ξεκινάω τον διάλογο. Η AW20 κολεξιόν μου – η οποία σχεδιάστηκε με την προοπτική να αναδεικνύει όλη τη δουλειά που έγινε στο χέρι – άντλησε έμπνευση από όλα τα πράγματα που έχω εμμονή από τότε που μετακόμισα στη Νέα Υόρκη το 2016».
Πώς ισορροπείς τη δημιουργικότητα με τις εμπορικές ανάγκες ενός label;