Jilla Tequila/Instagram
Jilla Tequila/Instagram
Jilla Tequila/Instagram

Λεία & απαλά πόδια μέχρι το καλοκαίρι: Τα tips περιποίησης και η σωστή γυμναστική

Οι στοχευμένες συμβουλές των ειδικών θα μας βοηθήσουν να ξαναβρούμε τη φόρμα μας, εστιάζοντας στα πόδια που αυτή την εποχή προσελκύουν τα βλέμματα.

Τα τζιν παντελόνια μπαίνουν σιγά σιγά στο πίσω μέρος της γκαρνταρόμπας μας και αντικαθίστανται από σορτς, μίνι φούστες ή και βερμούδες. Τα πόδια βρίσκονται πλέον σε πρώτο πλάνο, γι’ αυτό και αναζητήσαμε συμβουλές για γραμμωμένο και απαλό σώμα, από τους ειδικούς. Πώς θα περιποιηθούμε σωστά την επιδερμίδα των ποδιών μας για να δείχνουν λεία και λαμπερά πριν βγούμε στην παραλία και ποιες είναι οι στοχευμένες ασκήσεις που εστιάζουν στα σωστά σημεία και γραμμώνουν αποτελεσματικά τα πόδια μας;


©Jilla Tequila/Instagram

Τα βήματα περιποίησης

Για να καταπολεμήσετε την κατακράτηση υγρών:

Κάνετε μασάζ στα πόδια σας με κυκλικές κινήσεις από κάτω προς τα επάνω, χρησιμοποιώντας ένα cooling serum σώματος με μέντα και aloe vera. Αυτό ανακουφίζει τα πόδια από το πρήξιμο και ενεργοποιεί την κυκλοφορία του αίματος.

Στη συνέχεια εφαρμόζετε μια ελαφριά ενυδατική λοσιόν που αφήνει το σώμα βελούδινα απαλό και λείο. Για να πετύχετε μια διακριτική λάμψη, πάνω από την ενυδατική σώματος, απλώνετε ένα θρεπτικό λαδί με ιριδίζουσα υφή, που αφήνει τα πόδια λαμπερά.

Ένα ακόμα τρικ για να δείχνουν τα πόδια σας πιο γραμμωμένα και μαυρισμένα, είναι να εφαρμόσετε ένα body tint προϊόν με χρώμα κοντινό στον τόνο της επιδερμίδας σας.

Η γυμναστική

Ο trainer Luke Worthington που έχει συνεργαστεί με σταρ όπως η Rihanna, προτείνει να εφαρμόσετε ένα συνδυασμό ήπιων και πιο έντονων ασκήσεων που στόχο έχουν να ενεργοποιήσουν τους μυς στην περιοχή των ποδιών και να απαλλαγείτε από την κατακράτηση υγρών, που ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες γίνεται πιο έντονη. Το workout που μοιράστηκε με τη Vogue,  περιλαμβάνει βαθιά καθίσματα με ένα βαράκι ή kettlebell στα χέρια. Εκτελείτε 3 σετ των 8 επαναλήψεων. Συνεχίζετε με ασκήσεις για ραχιαίους. Ξαπλώνετε μπρούμυτα και σηκώνετε τα χέρια και τα πόδια από το έδαφος. Εκτελείτε 4 σετ των 12 επαναλήψεων. Στη συνέχεια το πρόγραμμα περιλαμβάνει πλαϊνές προβολές, 3 σετ των 8 επαναλήψεων για κάθε πόδι, και step ups τα οποία μπορείτε να εκτελέσετε είτε σε steps,  είτε τοποθετώντας βιβλία στο έδαφος, σαν να ανεβοκατεβαίνετε σκάλες (3 σετ των 8 επαναλήψεων για κάθε πόδι). Ολοκληρώνετε το workout με άρσεις λεκάνης από ύπτια θέση (3 σετ των 12 επαναλήψεων).

Διαβάστε επίσης | Αυτή η απόχρωση κάνει τα μαλλιά να φαίνονται πιο πυκνά και πλούσια

Scroll to Top