Unsplash
Unsplash
Unsplash

Γραμμωμένα χέρια: Οι τοπ ασκήσεις για σίγουρο αποτέλεσμα

Στην ηλικία των τριάντα διαπιστώνουμε συνήθως πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσουμε γράμμωση στα χέρια και τα μπράτσα. Υπάρχουν όμως στοχευμένες ασκήσεις που μπορούν να μας οδηγήσουν στο στόχο μας.

H Jennifer Aniston έχει τα καλογυμνασμένα χέρια που θέλουμε όλες, γι’ αυτό και φορά με άνεση one-shoulder και στράπλες φορέματα. Υπάρχει όμως λόγος που είναι τόσο δύσκολο να γραμμώσουμε την περιοχή των χεριών, ειδικά μετά την ηλικία των τριάντα. Οι περιοχές του σώματος με λεπτό δέρμα τείνουν να συγκεντρώνουν περισσότερο λίπος, το οποίο προκαλεί τελικά χαλάρωση. Τα ορμονικά χαρακτηριστικά των γυναικών ευνοούν την συσσώρευση του λίπους στην περιοχή των τρικεφάλων, υπάρχουν όμως στοχευμένες ασκήσεις για αυτές τις περιοχές που έχουν αποτέλεσμα, δημιουργώντας αυτή την πολυπόθητη γράμμωση στα χέρια που ειδικά το καλοκαίρι μας φαίνεται πραγματικά εντυπωσιακή.

Πώς θα γυμνάσουμε αποτελεσματικά τα χέρια μας; Σίγουρα με βάρη, αλλά δεν είναι η μόνη μας επιλογή.

Βυθίσεις σε μια καρέκλα

Η πιο απλή άσκηση που δεν απαιτεί καν εξοπλισμό. Γυρίζετε την πλάτη σας μια καρέκλα, στηρίζετε τα χέρια σας με τις παλάμες προς τα έξω και ξεκινάτε τις βυθίσεις λυγίζοντας τα πόδια σας, μέχρι να τα χέρια σας να φτάσουν σε ορθή γωνία. Κάνετε τρία σετ των δεκαπέντε επαναλήψεων.


©Unsplash

Συνδυαστικές ασκήσεις

Για να ενεργοποιήσετε όλες τις περιοχές των χεριών, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια σειρά από συνδυαστικές ασκήσεις με βαράκια και λάστιχα, που εστιάζουν στους ώμους, τους τρικεφάλους αλλά και τους δικεφάλους. Αναζητήστε στο You Tube HIIT προγράμματα που κινητοποιούν όλο το σώμα επιταχύνοντας το μεταβολισμό. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνεται η καύση του λίπους και στην περιοχή των χεριών, αλλά και στο υπόλοιπο κορμί. Με δύο βαράκια των δύο ή τριών κιλών, ξεκινάτε με ασκήσεις δικεφάλων, λυγίζοντας και τεντώνοντας τα χέρια. Κάνετε τρία σετ των είκοσι επαναλήψεων. Στη συνέχεια κρατώντας τα βαράκια ανοίγετε τα χέρια σας προς τα έξω, για να δώσετε έμφαση στους ώμους.

TRX

Οι ασκήσεις με ιμάντες TRX βασίζονται στο βάρος του σώματος, ενώ καλύπτουν όλους τους μυς των χεριών, γι’ αυτό και έχουν πάντα αποτέλεσμα. Μπορεί τα γυμναστήρια να παραμένουν κλειστά, ωστόσο είναι πολύ εύκολο να τοποθετήσετε τον TRX ιμάντα και στο σπίτι σας.

Διαβάστε επίσης | Οι 3 ασκήσεις για λεπτή μέση

Scroll to Top