Ο Γάλλος σχεδιαστής Thierry Mugler άρχισε να φτιάχνει βιτρίνες και παράλληλα να σχεδιάζει ρούχα για την μπουτίκ Gudule στο Παρίσι το 1968. To 1973 παρουσίασε την πρώτη του ready-to-wear συλλογή, Café de Paris, και το 1992 την πρώτη του κολεξιόν υψηλής ραπτικής. Την ίδια χρονιά λάνσαρε το avant-garde για την εποχή, gourmand άρωμα Angel, έναν συνδυασμό από πραλίνα, σοκολάτα και πατσουλί, στο ασυνήθιστο μπουκάλι σε σχήμα αστεριού, ένα πραγματικό γλυπτό. Όλες οι δημιουργίες του όμως ήταν έργα τέχνης, ένα πάντρεμα της φαντασίας με την πραγματικότητα. Κάποιοι τον αποκάλεσαν τότε «προφήτη του φουτουρισμού», αφού οι signature κορσέδες, τα δερμάτινα bustier και οι dominatrix βινίλ, ψηλοτάκουνες μπότες έγιναν σύμβολα δύναμης και ελέγχου. Ποιος δεν θυμάται τις μούσες του, τη Nadja Auermann και τη Linda Evangelista, να περπατούν στην πασαρέλα φορώντας τους περίφημους μεταλλικούς κορσέδες του το 1995; Ή ποιος μπορεί να ξεχάσει το μουσικό βίντεο Too Funky του George Michael από το 1992, με τον Mugler σε ρόλο σκηνοθέτη και costume designer και πρωταγωνίστριες την Eva Herzigova, την Tyra Banks και drug θρύλους όπως η Joey Arias και η Lypsinka;
Ο Thierry Mugler έχει μείνει στην ιστορία της μόδας για το καινοτόμο πνεύμα και την τόλμη του, σημαδεύοντας μια ολόκληρη εποχή και αφήνοντας μια τεράστια κληρονομιά. Γι’ αυτήν ακριβώς μιλήσαμε με τον σημερινό καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, Casey Cadwallader. «Φιλοσοφία μας είναι να μπορείς να επιτύχεις την προσωπική σου ανάπτυξη και να πιστέψεις ότι, ανεξάρτητα από το ποιος είσαι και από πού προέρχεσαι, μπορείς να κάνεις αυτό για το οποίο γεννήθηκες, αυτό που πιστεύεις ότι είναι το πεπρωμένο σου», λέει. «Όταν ανέλαβα τη θέση, σκέφτηκα ότι θα χρειαστεί χρόνος για να μάθω πώς να λειτουργήσω με αυτή την κληρονομιά στην πλάτη μου. Δοκίμασα διαφορετικά πράγματα, πειραματίστηκα, αισθάνθηκα ελεύθερος, όπως και ο ίδιος ο Thierry Mugler. Όταν λοιπόν έδωσα στον εαυτό μου χώρο να δημιουργήσω όπως επιθυμούσα, τότε μπόρεσα να αφομοιώσω την πίεση», εξομολογείται.
