Το Instagram προφίλ του Βέλγου σχεδιαστή μας έδινε κάποια δελεαστικά στοιχεία, ελάχιστα όμως για να σχηματίσουμε μία άποψη: εικόνες από works in progress, ένα πορτραίτο του Charles James στη διάρκεια ενός fitting, το γυάλινο slipper του Martin Margiela, και στιγμιότυπα του ίδιου του Mulier στον καθρέφτη του ατελιέ. Τώρα βέβαια έχουμε μία πιο ξεκάθαρη εικόνα.
Tην περίοδο πριν το runway ντεμπούτο του στις 4 Ιουλίου, ο Mulier ζήτησε από τον Paolo Roversi να φωτογραφήσει τα icons του οίκου Alaïa – το κορμάκι, την ζώνη κορσέ, τη φούστα corolla, την κουκούλα, την ολόσωμη φόρμα – όπως ο ίδιος τα φαντάστηκε ξανά. Πλεγμένα από Ιαπωνικό μαλλί με ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά που του δίνουν τη δυνατότητα να αντανακλά το φως, τα εμβληματικά κομμάτια κυριολεκτικά λάμπουν στις εικόνες του Roversi. Για τον Mulier αυτές οι εικόνες ήταν η ιδανική προδιάθεση για μία συλλογή που θα χαρακτηριστεί από κομψότητα, ακρίβεια, ομορφιά, και συναίσθημα.
Όταν ο Alaïa έφυγε από τη ζωή, το 2017, άφησε πίσω του τρεις δεκαετίες αυστηρής αλλά αισθησιακής δουλειάς, πάνω στην οποία έχουν βασιστεί και οι επόμενες συλλογές του οίκου. O Μulier, στην πρώτη φορά που βρίσκεται σε ρόλο Creative Director μετά από 15 χρόνια δίπλα στον Raf Simons, δηλώνει ότι πέρασε τον περισσότερο χρόνο μελετώντας το αρχείο του Alaïa. «Καθώς ο Azzedine ήταν ιδιοφυία στο να δημιουργεί με τα χέρια, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον να δω πως κατασκεύαζε τα ρούχα.» Για περισσότερες πληροφορίες για την πρώτη συλλογή του Mulier για τον οίκο, διαβάστε τις απαντήσεις του στις ερωτήσεις μας παρακάτω.

Πείτε μας για αυτό το πρότζεκτ με τον Paolo Roversi. Tι θέλατε να εκφράσουν αυτές οι φωτογραφίες;