H Gucci λανσάρει τη νέα σειρά Off the Grid

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

H Gucci λανσάρει τη νέα σειρά Off the Grid

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Courtesy of Gucci
Courtesy of Gucci

Η Gucci ανακοίνωσε τη σειρά Gucci Off The Grid, την πρώτη συλλογή στο πλαίσιο του Gucci Circular Lines, σχεδιασμένη από τον καλλιτεχνικό διευθυντή Alessandro Michele, με στόχο να υποστηριχθεί το όραμα του οίκου για την κυκλική παραγωγή.

Απευθυνόμενη σε όσους ενδιαφέρονται για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο, η σιρά Gucci Off The Grid χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα, οργανικά, βιολογικά και βιώσιμα υλικά, συμπεριλαμβανομένου και του ECONYL®, ενός επεξεργασμένου nylon που προέρχεται από nylon περισσεύματα πριν ή μετά τη χρήση των καταναλωτών.


©Courtesy of Gucci

Οι άνθρωποι αναζητούν τη σύνδεση με τον εξωτερικό κόσμο, γοητεύονται από τη δύναμη και τη μαγεία της φύσης και εκτιμούν τη χαρά που προκύπτει από τη ζωή σ’ ένα φυσικό περιβάλλον. Η επιθυμία να εξερευνήσουν αυτόν τον τρόπο ζωής, και τη φύση γενικότερα, είναι μία ενστικτώδης ανθρώπινη επιθυμία – και τα ταξίδια είναι πολύτιμα, καθώς μπορούν να την ικανοποιήσουν. Ένα ταξίδι είναι ένας τρόπος να καλλιεργήσουμε τη φαντασία μας και γι’αυτό το λόγο η Gucci αγκαλιάζει την ιδέα του ταξιδιού ως μέσο της ανακάλυψης και της έκφρασης του εαυτού μας.

Μαζί με το λανσάρισμα της συλλογής, η οποία αποτελείται από genderless βαλίτσες, αξεσουάρ, υποδήματα και ready-to-wear, η Gucci κυκλοφορεί και μία διεθνή καμπάνια, όπως την σκέφτηκε ο Alessandro Michele και την πραγματοποίησε ο φωτογράφος και σκηνοθέτης Harmony Korine. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν κάτοικοι της πόλης που μένουν σε ένα ρουστίκ δεντρόσπιτο, στην καρδιά μιας σύγχρονης μητρόπολης φτιαγμένης από τσιμέντο και γυαλί. Η έντονη διαφορά ανάμεσα στο μικρό μέγεθος και την αυτοσχέδια μορφή της ξύλινης κατασκευής, με το πράσινο και τα κλαδιά να εισβάλλουν αυθόρμητα, και τους αψεγάδιαστους, πανύψηλους ουρανοξύστες που την περιβάλλουν, δημιουργεί παιχνιδιάρικες εικόνες, στις οποίες οι εξερευνητές της μητρόπολης φαίνεται να παίρνουν μία νέα θέση, υποστηρίζοντας ένα ταπεινότερο μέλλον για την ανθρωπότητα. Φυσικά, το δεντρόσπιτο και ο απλός τρόπος ζωής που αντιπροσωπεύει γίνεται μία δυνατή μεταφορά για την επιθυμία μας να ξεφύγουμε από τη συμβατική ζωή και να απολαύσουμε την εμπειρία μιας ζωής Off the Grid, δηλαδή πέρα από το πλαίσιο που έχουμε συνηθίσει.


©Courtesy of Gucci

Ο Alessandro Michele λέει: “Η συλλογή είναι το αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς – ο καθένας συνέβαλε με μία ιδέα. Και στην καμπάνια, επίσης, υπάρχει η ιδέα του διαλόγου ανάμεσα στους ανθρώπους που χτίζουν κάτι νέο. Φαντάστηκα ότι μπορούμε να χτίσουμε ένα δεντρόσπιτο στο κέντρο μιας πόλης, όλοι μαζί, σαν τα παιδιά που παίζουν στα πάρκα. Επειδή όλοι μας χρειάζεται να χτίσουμε αυτό το σπίτι ή να ανακαλύψουμε ότι ο πλανήτης μας υπάρχει και εκεί που δεν φαίνεται να είναι ή φαίνεται πολύ μακριά”.

Η εκλεκτή ομάδα των πρωταγωνιστών στο δεντρόσπιτο της καμπάνιας, η οποία ολοκληρώθηκε στο Los Angeles πριν τα πρόσφατα γεγονότα, περιλαμβάνει: την Jane Fonda (ηθοποιός βραβευμένη με Όσκαρ, παραγωγός, συγγραφέας και ακτιβίστρια), τον Miyavi (κιθαρίστας, τραγουδοποιός, παραγωγός δίσκων και ηθοποιός), τον Lil Nas X (ράπερ βραβευμένος με Grammy και τραγουδοποιός), και την King Princess (τραγουδίστρια, τραγουδοποιός και μουσική παραγωγός).


©Courtesy of Gucci

Η καμπάνια θα εμφανιστεί στα Gucci ArtWalls παγκοσμίως από τις 15 Ιουνίου και στα εξής μέρη: Largo la Foppa στο Μιλάνο, κοντά στη Brick Lane στο Λονδίνο, στο Fengsheng Li στη Σαγκάη, στη Lafayette Street στη γειτονιά SoHo στο Μανχάταν, στην D’Aguilar Street στο Χονγκ Κονγκ, και στην Da’ an District στην Ταϊπέι.

Μία ειδική κατηγορία στο Gucci App θα επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν σε ένα θεματικό κουίζ, απαντώντας σε ερωτήσεις για τη συλλογή και τη διαδικασία κυκλικής παραγωγής της. Αντλώντας έμπνευση από το κόνσεπτ της καμπάνιας, οι παίκτες θα μπορούν να χτίσουν το δικό τους ψηφιακό δεντρόσπιτο αν απαντούν σωστά στις ερωτήσεις, μέχρι στο τέλος να ξεκλειδώσουν το ειδικό wallpaper για να κάνουν share στα social media.


©Courtesy of Gucci

Η βιωσιμότητα – σε όλα τα επίπεδα – περιλαμβάνει και την καλλιέργεια του σεβασμού. Σεβασμό στους ανθρώπους με τους οποίους μοιραζόμαστε αυτόν τον πλανήτη, καθώς και σεβασμό στο περιβάλλον. Αν ελαφρύνουμε τον περιβαλλοντικό αντίκτυπό μας, μπορούμε να εξερευνήσουμε τον πλανήτη μας με μεγαλύτερη ελευθερία – την ελευθερία να ακολουθήσουμε τα όνειρά μας, με περιέργεια και χαρά.

#GucciOffTheGrid

Creative Director: Alessandro Michele
Art Director: Christopher Simmonds
Photographer/Director: Harmony Korine
Talents: Jane Fonda, Lil Nas X, King Princess, Miyavi, David de Rothschild
Make Up: Thomas de Kluyver
Hair Stylist: Alex Brownsell

Διαβάστε επίσης | Gucci: Το ημερολόγιο καραντίνας του Alessandro Michele και η νέα κατεύθυνση

Scroll to Top