H φιλοσοφία της Gucci Beloved Lines είναι οι τσάντες-πηγή έμπνευσης. Η τσάντα που μας συνοδεύει στο πρώτο ραντεβού με αυτόν που στη συνέχεια θα γίνει ο σύντροφος της ζωής μας. Η τσάντα που κρατήσαμε σε μια σημαντική επαγγελματική συνέντευξη ή στο πιο αξέχαστο πάρτι της χρονιάς. Τα Gucci Beloved items μπαίνουν αυτόματα στο επίκεντρο της κάθε εμφάνισης, ορίζοντας το προσωπικό στυλ.

Γι’ αυτές τις Beloved Gucci bags ο Alessandro Michele σκέφτηκε μια ακόμα πρωτότυπη καμπάνια. Δημιούργησε το Beloved Show, από το οποίο πέρασαν οι πιο λαμπεροί σταρ χωρίς να αφήσουν στιγμή τις τσάντες τους. Τα late-night τηλεοπτικά shows αποτελούν μέρος της ποπ κουλτούρας ανοίγοντάς μας μια πόρτα στη ζωή των celebrities, αφού συνήθως αφήνονται και αποκαλύπτουν προσωπικές τους λεπτομέρειες. Τώρα ο Alessandro Michele έστησε ένα διαφορετικό talk show με τη Gucci Beloved Lines στο επίκεντρο. Διάσημες σταρ όπως οι Dakota Johnson, Diane Keaton, Sienna Miller, o Harry Styles, η τενίστρια Serena Williams, εμφανίζονται στο Beloved show του παρουσιαστή James Corden και μιλούν για τις αγαπημένες τους Gucci bags.

“Αποφασίσαμε να αναδείξουμε το concept beloved με ένα ειρωνικό τρόπο σε αυτή την καμπάνια, εμπνευσμένο από το γεγονός πως οι τσάντες είναι οι πρωταγωνίστριες στη ζωή μου και στη ζωή πολλών ανθρώπων. Ταξιδέψαμε στο χρόνο και τα αυθεντικά τηλεοπτικά talk shows, όπου η τσάντα είναι η μεγάλη σταρ. Αυτό συμβαίνει επειδή έχουν ισχυρές προσωπικότητες, καθώς τους δώσαμε και αυτά τα τόσο δυναμικά ονόματα. Και τώρα τις βλέπουμε σε ένα show σαν πρωταγωνίστριες”, εξηγεί ο Alessandro Michele γι’ αυτή την καμπάνια.