Gucci
Gucci
Gucci

Οι Gucci Beloved bags έγιναν talk show

Ο creative director του οίκου Gucci Alessandro Michele, δημιούργησε το χολιγουντιανών προδιαγραφών Beloved Show σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη, σκηνοθέτη και φωτογράφο Harmony Korine και τις Gucci star bags σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Φυσικά για τη νέα καμπάνια Gucci Beloved Lines.

H φιλοσοφία της Gucci Beloved  Lines είναι οι τσάντες-πηγή έμπνευσης. Η τσάντα που μας συνοδεύει στο πρώτο ραντεβού με αυτόν που στη συνέχεια θα γίνει ο σύντροφος της ζωής μας. Η τσάντα που κρατήσαμε σε μια σημαντική επαγγελματική συνέντευξη ή στο πιο αξέχαστο πάρτι της χρονιάς. Τα Gucci Beloved items μπαίνουν αυτόματα στο επίκεντρο της κάθε εμφάνισης, ορίζοντας το προσωπικό στυλ.


©Gucci

Γι’ αυτές τις Beloved Gucci bags ο Alessandro Michele σκέφτηκε μια ακόμα πρωτότυπη καμπάνια. Δημιούργησε το Beloved Show, από το οποίο πέρασαν οι πιο λαμπεροί σταρ χωρίς να αφήσουν στιγμή τις τσάντες τους. Τα late-night τηλεοπτικά shows αποτελούν μέρος της ποπ κουλτούρας ανοίγοντάς μας μια πόρτα στη ζωή των celebrities, αφού συνήθως αφήνονται και αποκαλύπτουν προσωπικές τους λεπτομέρειες. Τώρα ο Alessandro Michele έστησε ένα διαφορετικό talk show με τη Gucci Beloved Lines στο επίκεντρο. Διάσημες σταρ όπως οι Dakota Johnson, Diane Keaton, Sienna Miller, o Harry Styles, η τενίστρια Serena Williams, εμφανίζονται στο Beloved show του παρουσιαστή James Corden και μιλούν για τις αγαπημένες τους Gucci bags.


©Gucci

Αποφασίσαμε να αναδείξουμε το concept beloved με ένα ειρωνικό τρόπο σε αυτή την καμπάνια, εμπνευσμένο από το γεγονός πως οι τσάντες είναι οι πρωταγωνίστριες στη ζωή μου και στη ζωή πολλών ανθρώπων. Ταξιδέψαμε στο χρόνο και τα αυθεντικά τηλεοπτικά talk shows, όπου η τσάντα είναι η μεγάλη σταρ. Αυτό συμβαίνει επειδή έχουν ισχυρές προσωπικότητες, καθώς τους δώσαμε και αυτά τα τόσο δυναμικά ονόματα. Και τώρα τις βλέπουμε σε ένα show σαν πρωταγωνίστριες”, εξηγεί ο Alessandro Michele γι’ αυτή την καμπάνια.

Στην καρδιά της Gucci Beloved Lines είναι η Dionysus bag, με τα δύο κεφάλια από τίγρη, ωδή στον θεό Διόνυσο που σύμφωνα με τη μυθολογία διένυσε τον ποταμό Τίγρη πάνω σε μια τίγρη. Η Gucci Horsebit 1955 αντικατοπτρίζει τη βαθιά σχέση του οίκου με την ιππασία, μια τσάντα που συνδυάζει αρχειακά στοιχεία με σύγχρονες λεπτομέρειες. Παράλληλα η GG Marmont bag με το Double G, εμπνευσμένη από τα αρχικά του οίκου, και τέλος η Jackie 1961 με το σχήμα μισοφέγγαρου και το timeless στυλ.


©Gucci

“Πραγματικά λατρεύω τις τσάντες μου. Ίσως θα είναι πάντα η μεγαλύτερη αγάπη μου, το αγαπημένο μου αξεσουάρ. Ήταν φυσικό για εμένα να τις αποκαλέσω Beloved. Προέρχεται από την προσωπική μου εμπειρία και την αγάπη μου για εκείνες”, τονίζει ο Michele. Παράλληλα με το λανσάρισμα της Gucci Beloved Line, θα κυκλοφορήσουν virtual contents στο Gucci App με ειδικά props για να παίξετε με τις Beloved bags.


©Gucci

Creative Director: Alessandro Michele

Art Director: Christopher Simmonds

Photographer & Director: Harmony Korine

Make-up: Thomas De Kluyver

Hair: Paul Hanlon

Διαβάστε επίσης | Gucci Aria: Ο οίκος Gucci γιορτάζει 100 χρόνια επαναπροσδιορίζοντας iconic looks Balenciaga

Scroll to Top