Η πανδημία επηρέασε βαθιά τον κόσμο της μόδας. Μία βιομηχανία που είχε μάθει να λειτουργεί για δεκαετίες με συγκεκριμένο προγραμματισμό, ατζέντα και μέσα καλείται να ανασυσταθεί εξ’ ολοκλήρου και να αντεπεξέλθει στις πρωτόγνωρες συνθήκες που επιβάλλει η νέα καθημερινότητα.
Το Λονδίνο, μία από τις πρωτοποριακές πολιτιστικά χώρες, με αγάπη για το διαφορετικό και πάθος για το νέο, είναι η πρώτη που υιοθετεί το νέο μοντέλο, παρουσιάζοντας ψηφιακά σόου, συνεντεύξεις, webinars και podcasts. Συγκεκριμένα, στις 21 Απριλίου, το British Fashion Council ανακοίνωσε το λανσάρισμα της gender-neutral ψηφιακής πλατφόρμας της εβδομάδας μόδας του Λονδίνου, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 12-14 Ιουνίου.
Στη θέση του παραδοσιακού προγράμματος που ήθελε τις ανδρικές συλλογές της εβδομάδας μόδας να παρουσιάζονται αυτήν την περίοδο θα δούμε μία μίξη γυναικείων και ανδρικών συλλογών από σχεδιαστές όπως Bianca Saunders, Lou Dalton, Preen by Thornton Bregazzi, Nicholas Daley, Daniel w. Fletcher, Xander Zhou κ.α.
Τι πρέπει να ξέρετε για την πρώτη ψηφιακή εβδομάδα μόδας του Λονδίνου: