Μπορεί οι πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες να έχουν επηρεάσει όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους και ιδιαίτερα τον δημιουργικό, αλλά οι άνθρωποι της υψηλής ραπτικής – και γενικότερα της μόδας – στέλνουν το δικό τους μήνυμα αισιοδοξίας, συνεχίζοντας το έργο τους στα νέα δεδομένα.
Οι διεθνείς εβδομάδες μόδας ήρθαν αντιμέτωπες με πληθώρα αντιξοοτήτων, δεδομένων των συστάσεων για αποφυγή του συνωστισμού, ωστόσο θα συνεχίσουν να μας εμπνέουν μέσα από ψηφιακές πλατφόρμες και καινοτόμα μέσα που έχουν σκοπό να δώσουν νέα διάσταση στη μόδα. Η υψηλή ραπτική, βρήκε επίσης τη θέση της στη νέα ατζέντα, με αποτέλεσμα ο Ιούλιος να είναι και πάλι αφιερωμένος σε αυτήν, παρά τις αλλαγές στο παραδοσιακό «τελετουργικό».
Από το 1945, το Chambre Syndicale προσκαλεί τους σημαντικότερους οίκους (συμπεριλαμβανομένων των Chanel, Christian Dior, Jean Paul Gaultier, Givenchy και Schiaparelli) να παρουσιάσουν τις συλλογές υψηλής ραπτικής τους, έχοντας φυσικά πρώτα ακολουθήσει τους αυστηρούς κανόνες που φέρει ο τίτλος “couturier”. Φέτος, για πρώτη φορά τα σόου θα παρουσιαστούν online από τις 6 ως τις 8 Ιουλίου από το Fédération de la Haute Couture et de la Mode, με τους οίκους να δημιουργούν το δικό τους είδος ταινίας. Για παράδειγμα, ο οίκος Valentino ανακοίνωσε πρόσφατα τη συνεργασία του με τον διεθνούς φήμης φωτογράφο Nick Knight, προσφέροντας μάλιστα και ένα βίντεο-τρέιλερ, διαθέσιμο στις 8 Ιουλίου.