Μπορεί η πανδημία του κορωνοϊού να προκάλεσε την αναβολή των επιδείξεων μόδας μέχρι νεοτέρας, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η βιομηχανία θα σταματήσει τη δημιουργική της δράση. Στο τρίτο στη σειρά Vogue Global Conversations, οι art director των οίκων Balmain και Chloé, Olivier Rousteing και Natacha Ramsay-Levi αντίστοιχα, καθώς και ο CEO του Balenciaga, Cedric Charbit, συνομιλούν με τη διευθύντρια του Vogue Runway, Nicole Phelps, για το μέλλον των fashion show, τόσο ψηφιακά, όσο και στη πραγματική ζωή.
Ποιο είναι το κοινό ενός σόου;
Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ανάλυση των ψηφιακών και φυσικών σόου είναι να αναλογιστεί κανείς το κοινό που τα παρακολουθεί. Σε αυτό το ερώτημα, ο Cedric Charbit αποκάλυψε πως κάθε σεζόν ο οίκος προσκαλεί περίπου 600 καλεσμένους στις επιδείξεις τους στο Παρίσι, ενώ πάνω από 8.000 άτομα τις παρακολουθούν στο YouTube, 60.000 στο Instagram και 30.000 σχολιάζουν στο Twitter. «Αν προσθέσουμε όλα αυτά, μαζί με τα replays τους, έχουμε ένα κοινό μεγαλύτερο των 10 εκατομμυρίων. Πιστεύω πως η ψηφιακή πραγματικότητα υφίσταται ήδη και πρέπει να την κατανοήσουμε και να την αντιμετωπίσουμε. Πρέπει να καταλάβουμε: έχουμε καλεσμένους ή θεατές; Ή μήπως είναι το ίδιο;»