@carla_ginola
@carla_ginola
@carla_ginola

6 τρόποι για να καίτε θερμίδες κάθε μέρα (χωρίς γυμναστική)

Με δραστηριότητες που δεν θεωρούνται αθλητικές αλλά χρειάζονται προσπάθεια για να τις φέρετε εις πέρας, μπορείτε να χάσετε εύκολα βάρος χωρίς να επιβαρύνετε καθόλου το σώμα σας.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας τα 10 χιλιάδες βήματα ημερησίως είναι ένα καλό νούμερο για να κάψετε τις απαραίτητες θερμίδες μέσα στην ημέρα, χωρίς να χρειαστεί να πάτε στο γυμναστήριο. Ένα lifestyle το οποίο δεν περιλαμβάνει γυμναστική αλλά περιλαμβάνει σωματική άσκηση και δραστηριότητα που κινητοποιεί τον μεταβολισμό και συνεπώς καίει θερμίδες, μπορεί να είναι εξίσου βιώσιμο, καθώς και να οδηγεί σε απώλεια βάρους και λίπους. Η συνέπεια ωστόσο είναι το παν, καθώς η απώλεια βάρους χωρίς γυμναστική απαιτεί προσπάθεια σε καθημερινή βάση.

Πώς θα το επιτύχετε; Με δραστηριότητες που δεν θεωρούνται αθλητικές αλλά χρειάζονται να καταβάλετε προσπάθεια για να τις φέρετε εις πέρας. Βρείτε τις 6 πιο απλές παρακάτω:

Σηκωθείτε από την καρέκλα

Σύμφωνα με έρευνες, το να στέκεται κανείς όρθιος καίει περισσότερες θερμίδες από το να είναι καθιστός. Φυσικά, ανάλογα με τη δουλειά του καθενός, η ορθοστασία μπορεί να μην είναι πάντα εφικτή, ωστόσο αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να επιδιώκετε να φέρνετε σε πέρας υποχρεώσεις που μπορούν να γίνουν και όντας όρθιος. Για παράδειγμα, το να μιλήσετε στο τηλέφωνο ή να σιδερώσετε κάντε τε όντας όρθιοι και όχι στην ίδια καρέκλα που κάθεστε όλη μέρα.

Ψωνίστε (χωρίς αμάξι)


©unsplash

Για τις μικρές αγορές της εβδομάδας που δεν απαιτούν αυτοκίνητο για να μεταφερθούν, μπορείτε να επιλέξετε να τις κάνετε περπατώντας, κουβαλώντας εσείς τα πράγματα στο σπίτι. Έτσι, και θα γυμναστείτε μυϊκά και θερμίδες θα κάψετε.

Κάντε δουλειές στο σπίτι

Ένας ακόμη πρακτικός τρόπος να κάψετε θερμίδες σε καθημερινή βάση είναι κάνοντας τις δουλειές του σπιτιού. Το σκούπισμα, το σφουγγάρισμα, το μαγείρεμα είναι όλες δραστηριότητες που απαιτούν σωματική κούραση και συνεπώς οδηγούν στην καύση θερμίδων.

Εκμεταλλευτείτε τις σκάλες

Είτε μένετε σε μονοκατοικία με ορόφους, είτε σε πολυκατοικία, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις σκάλες του κτιρίου ανεβοκατεβαίνοντας για να μειώσετε το λίπος και να τονώσετε την κυκλοφορία του αίματος μέσα από την αεροβική άσκηση. Φυσικά, το ανέβασμα απαιτεί περισσότερη προσπάθεια και έτσι καίει περισσότερες θερμίδες.

Φροντίστε τον κήπο σας

Η ενασχόληση με τον κήπο ή τη βεράντα σας είναι μια πολύ καλή απασχόληση που θα σας βοηθήσει συγχρόνως να χάσετε βάρος. Μάλιστα, με μισή ώρα κηπουρικής υπολογίζεται ότι μπορεί κανείς να χάσει μέχρι 150 θερμίδες!

Παιχνίδια με τα κατοικίδιά σας


©unsplash

Χαλάρωση και απώλεια βάρους πάνε μαζί; Ναι, αν στη μέση μπλέκεται και ένα χαριτωμένο κατοικίδιο. Επιδιώξτε να παίξετε μαζί του έξω στη βόλτα ή και στο σπίτι και θα δείτε σίγουρα αποτελέσματα στο σώμα σας.

Διαβάστε επίσης | Υγιεινή διατροφή και διακοπές: 6 tips για να μην ξεφύγετε

Scroll to Top