Unsplash
Unsplash
Unsplash

Επίπεδη κοιλιά: 11 τρόποι να καταπολεμήσετε το φούσκωμα σε λίγες μέρες

Το στρες, οι λάθος διατροφικοί συνδυασμοί, η δυσκολία στην πέψη, προκαλούν αυτό το ανεπιθύμητο αίσθημα φουσκώματος στην κοιλιά. Πώς θα το αντιμετωπίσουμε λίγο πριν τις διακοπές;

Το φούσκωμα στην κοιλιά προκαλεί ένα αίσθημα δυσφορίας που μπορεί να μας ακολουθεί όλη την ημέρα και αυτός είναι ο βασικός λόγος που θέλουμε να το καταπολεμήσουμε. Άλλωστε στις περισσότερες περιπτώσεις οφείλεται σε τροφές που δεν διασπώνται σωστά στο στομάχι, άρα και εμποδίζουν την πέψη. Τι μπορούμε να αλλάξουμε στη διατροφή και την καθημερινότητά μας για να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά;


©unsplash

Τα tips διατροφής από τους ειδικούς:

Η διατροφή σας θα πρέπει να περιλαμβάνει 30 γραμμάρια φυτικές ίνες την ημέρα, όπως καστανό ρύζι, βρώμη, ξηροί καρποί.

Θα πρέπει να πίνετε σίγουρα 8 ποτήρια νερό την ημέρα, το οποίο αντιστοιχεί σε 1,5 λίτρο. Ωστόσο συστήνεται να πίνετε νερό πριν και μετά το γεύμα σας και όχι κατά τη διάρκεια, ώστε να μην διαλύονται τα οξέα του στομάχου που προωθούν την πέψη.

Μην παραλείπετε την άσκηση από τη ζωή σας, καθώς βοηθά και στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος το οποίο έχει αποτέλεσμα και στην πέψη.

Τα φρούτα ανήκουν στις υγιεινές τροφές, μπορεί όμως η φρουκτόζη να σας προκαλεί φούσκωμα και να μην μπορείτε να την μεταβολίσετε σωστά, οπότε θα πρέπει να δείτε πως λειτουργεί ο οργανισμός σας καθώς καταναλώνετε φρούτα.

Αποφύγετε τα αναψυκτικά και τα αλκοολούχα ποτά με φυσαλίδες, όπως το αφρώδες κρασί ή και η μπύρα, καθώς αυτά τα αέρια εγκλωβίζονται στο στομάχι και δημιουργούν φούσκωμα.

Δοκιμάστε ένα ανακουφιστικό ρόφημα όπως το τσάι με τζίντζερ ή το τσάι μέντας, που σύμφωνα με τις έρευνες έχει αποδειχθεί πως βοηθούν στην καλύτερη πέψη.

Άλλες τροφές που θα μπορούσατε να εντάξετε στη διατροφή σας είναι ο ανανάς ο οποίος περιέχει ένζυμα και αντιοξειδωτικά που ευνοούν την καλύτερη εντερική λειτουργία, αλλά και το πλήρες γιαούρτι με προβιοτικά ή το κεφίρ.

Ο μαϊντανός είναι ένα μυρωδικό που έχει αποδειχθεί πως βοηθά την πέψη, οπότε μπορείτε να τον εντάξετε στη διατροφή σας.

Αποφύγετε επεξεργασμένες τροφές με ουσίες όπως η σορβιτόλη ή η ξυλιτόλη.

Καταναλώνετε πολλά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε το στομάχι να μπορεί να μεταβολίσει πιο εύκολα την τροφή.

Μια ακόμα συμβουλή που ακούμε συχνά είναι πως πρέπει να μασάμε αργά την τροφή μας, καθώς τρώγοντας γρήγορα εγκλωβίζεται αέρας στο στομάχι με αποτέλεσμα να προκαλείται φούσκωμα στην κοιλιά.

Σε κάθε περίπτωση εάν το πρόβλημα είναι έντονο και χρόνιο θα πρέπει να επισκεφτείτε το γιατρό σας ο οποίος θα σας συστήσει και ένα αλλεργιακό τεστ.

Διαβάστε επίσης | Healthy Cooking: 5 tips διατροφής από τους διατροφολόγους

Scroll to Top