Unsplash
Unsplash
Unsplash

Ασφαλές detox σε 5 ημέρες: Η διατροφή από τους ειδικούς

Λίγο πριν τις διακοπές, ακολουθούμε τις οδηγίες των διατροφολόγων για να καταπολεμήσουμε το φούσκωμα και να κάνουμε μια ασφαλή αποτοξίνωση.

Η υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής είναι η στάση ζωής που ακολουθούμε όλο το χρόνο. Πριν τις διακοπές όμως πολλές φορές νιώθουμε την ανάγκη για ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης που θα μας βοηθήσει να αποβάλλουμε τις τοξίνες και να νιώσουμε καλύτερα. Αρκεί φυσικά να γίνεται με ασφάλεια και να περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό μας. Η Vogue παρουσιάζει τις συμβουλές των ειδικών για detox και τη διατροφή που μπορείτε να δοκιμάσετε για τρεις έως πέντε ημέρες, λίγο πριν φύγετε για διακοπές.

Αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές

Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι πάντα η πρώτη μας επιλογή για μια ισορροπημένη διατροφή. Μείνετε πιστές σε αυτό ακόμα και αν νιώθετε την ανάγκη πως θέλετε να καταναλώσετε ένα σνακ και προτιμήστε υγιεινές επιλογές όπως στικ καρότου ή αγγουριού με λίγο λεμόνι και αλάτι.


©Unsplash

Πίνετε πολύ νερό

Ίσως έχετε κουραστεί να ακούτε αυτή τη συμβουλή, είναι όμως και η πιο βασική. Πολλές φορές νιώθουμε πείνα λόγω αφυδάτωσης. Όσο περισσότερο νερό πίνουμε πριν και μετά το φαγητό και όχι κατά τη διάρκεια, τόσο περισσότερο βοηθάμε την καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και απομακρύνουμε τις τοξίνες από τον οργανισμό μας. Εκτός από νερό προσθέστε στη διατροφή σας και άλλα ροφήματα όπως πράσινο τσάι ή τσάι μέντας με λεμόνι.

Προσθέστε στη διατροφή σας φυτικές ίνες

Επιλέξτε φυτικές ίνες που δημιουργούν στον οργανισμό αίσθημα πληρότητας για περισσότερη ώρα, όπως οι φακές, το μπρόκολο, το κουνουπίδι και τα φασόλια. Αυτές οι τροφές σας βοηθούν να μην πεινάτε και τόσο συχνά.

Το σωστό πρωινό και μεσημεριανό

Το πρωινό και το βραδινό γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνουν πρωτεΐνη και όχι υδατάνθρακες που ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου στον οργανισμού με αποτέλεσμα να πεινάτε πιο γρήγορα.

Οι καλές πηγές πρωτεΐνης

Μια διατροφή αποτοξίνωσης με στόχο την απώλεια βάρους, θα πρέπει να είναι πλούσια σε πρωτεΐνες όπως οι φακές, η κινόα, τα ρεβύθια, τα αμύγδαλα, τα αβγά, το μπρόκολο, το κέιλ και ψάρι όπως ο σολομός, το σκουμπρί, οι σαρδέλες.

Το δείπνο

Τις βραδινές ώρες επιλέγουμε να τρώμε πιο ελαφριά και με στόχο να διατηρήσουμε τα επίπεδα σακχάρου, οπότε επιλέγουμε τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Το tip

Ξεκινήστε την ημέρα σας διαλύοντας σε ένα μικρό φλιτζανάκι με ζεστό νερό, μια κουταλιά της σούπας μηλόξυδο.


©Unsplash

Προτάσεις διατροφής

Φρούτα

Γκρέιπφρουτ, μήλα, μούρα, φράουλες, βερίκοκα

Ιδέες για πρωινό

Αυγά με σοταρισμένα λαχανικά

Αυγά ποσέ με λαχανικά stir fry (σπανάκι, ντομάτα, πράσινα φασόλια)

Μια φέτα ψωμί με αβοκάντο και φέτες αγγούρι

Μεσημεριανό

Ψαρόσουπα με λαχανικά

Φακές με σαλάτα

Καστανό ρύζι με σπανάκι, αυγό, σκόρδο και ηλιόσπορους

Wraps μαρουλιού με σολομό, αβοκάντο, φασόλια και κόλιανδρο

Σαρδέλες με noodles και πράσινα λαχανικά

Βραδινό

Μπολ με καστανό ρύζι, αβοκάντο, κόλιανδρο, πράσινα λαχανικά, λεμόνι

Λαχανικά στον ατμό με ντρέσινγκ από ταχίνι και αβοκάντο

Ψητά λαχανικά με ελαιόλαδο και ξύδι μπαλσάμικο

Σοταρισμένο κουνουπίδι, με μανιτάρια και σπαράγγια

 

Διαβάστε επίσης | Η καλύτερη διατροφή για επίπεδη κοιλιά σύμφωνα με το Harvard

Scroll to Top