αυτή-η-άσκηση-κοιλιακών-της-jennifer-lopez-είναι-π-208439
©Jennifer Lopez/Instagram

Το σώμα της Jennifer Lopez χτίζεται μόνο με σκληρή δουλειά και εντατική γυμναστική. Η celebrity είναι πάντα πιστή στο workout της, ακόμα και όταν έχει απαιτητικά γυρίσματα ή ταξιδεύει για περιοδείες και φυσικά προσέχει και την διατροφή της. Οι κοιλιακοί της είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του κορμιού της, γι’ αυτό και αναζητήσαμε όλες τις λεπτομέρειες για το fitness πρόγραμμα που ακολουθεί.

Για την προετοιμασία της για την ταινία Marry Me, η Jennifer Lopez υιοθέτησε ένα πολύ στοχευμένο σετ ασκήσεων που δίνουν έμφαση στους κοιλιακούς. Εκτός από τα κλασικά ροκανίσματα ή την σανίδα, η Jennifer Lopez ακολούθησε και μια πολύ διαφορετική αλλά και σούπερ αποδοτική άσκηση, που έκανε την διαφορά στο κορμί της. Πρόκειται για το dragon flag, μια άσκηση που ενδυναμώνει τόσο τους πάνω όσο και τους κάτω κοιλιακούς, αλλά και τους γλουτούς.

Πώς θα κάνετε την άσκηση dragon flag;

Ξαπλώνετε ανάσκελα σε ένα στρώμα γυμναστικής με τα χέρια τεντωμένα πλάι στον κορμό. Ανασηκώνετε τον κορμό σας από το έδαφος και φέρνετε τα πόδια προς τον κορμό, διατηρώντας τα σε ευθεία θέση. Στην αρχή βέβαια μπορείτε να δοκιμάσετε την συγκεκριμένη άσκηση με λυγισμένα γόνατα, ειδικά αν ανήκετε στις αρχάριες.

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το fitness πρόγραμμα της Jennifer Lopez, όπως το μοιράστηκε η ίδια μέσα από τον λογαριασμό της στο Instagram. Τα αποτελέσματα είναι φυσικά ορατά στο κορμί της Jennifer Lopez, που στα 52 της διατηρεί μια αψεγάδιαστη και γραμμωμένη σιλουέτα με τους κοιλιακούς της να εντυπωσιάζουν. Ένα πολύ σημαντικό τρικ είναι και ο σωστός συνδυασμός ασκήσεων, που εστιάζουν σε όλους τους μυς του σώματος. Εκτός από το dragon flag η Jennifer Lopez κάνει κάθε φορά τουλάχιστον 50 sit-ups κρατώντας ένα βαράκι, αλλά και κοιλιακούς με μια μπάλα πιλάτες. Όσο για τα πολύ γυμνασμένα χέρια της; Η Jennifer Lopez κάνει ασκήσεις με βάρη, όπως βλέπουμε και μέσα από το βίντεο.

Για τις περισσότερες από αυτές τις ασκήσεις δεν απαιτείται καν εξοπλισμός, οπότε μπορείτε να τις δοκιμάσετε στο σπίτι.