unsplash
unsplash
unsplash

Χυμός με σέλερι: Βοηθά στην απώλεια βάρους;

Αλήθεια ή μύθος πως μας βοηθά να χάσουμε κιλά;

Μια γρήγορη ματιά στα προφίλ των celebrities όπως η Gwyneth Paltrow και η Naomi Campbell, θα σας πείσει να δοκιμάσετε έστω και μια φορά τον χυμό με σέλερι. Το σέλερι, ένα συστατικό με υψηλή διατροφική αξία και πλούσιο σε ριβοφλαβίνη, βιταμίνη Β6, ασβέστιο, μαγνήσιο και φωσφόρο, αποτελεί τροφή που δεν λείπει από το ψυγείο των ανθρώπων που προσέχουν σχολαστικά την υγεία του σώματός τους αλλά και το δέρμα τους, καθώς βοηθά στην πρόληψη πολλών δερματικών προβλημάτων. Είναι αλήθεια ωστόσο πως συμβάλλει και στην απώλεια βάρους; Η απάντηση βρίσκεται παρακάτω.

Όσο διαδεδομένη και να είναι η άποψη πως το σέλερι βοηθά στο να χάσουμε κιλά, η πραγματικότητα είναι πως πρόκειται για μύθο. Η Dr. Elena Soria, Ισπανή διατροφολόγος, επιβεβαιώνει πως ένα συστατικό από μόνο του δεν μπορεί να συμβάλει στην απώλεια ή το κέρδος των κιλών, καθώς και πως δεν υπάρχει «πανάκεια» για την απώλεια βάρους. Συνεπώς, δεν υπάρχει επιστημονική απόδειξη για το ότι η κατανάλωση σέλερι (ωμού ή σε μορφή χυμού) κάνει θαύματα στη ζυγαριά, αλλά παρόλα αυτά η προσθήκη του στην καθημερινή διατροφή προσφέρει σίγουρα ένα σημαντικό boost στο σώμα.


©unsplash

Το σώμα μας για να χάσει το περιττό βάρος χρειάζεται εκτός από γυμναστική και μια ισορροπημένη διατροφή, γεμάτη από στοιχεία που θα ενισχύσουν τον μεταβολισμό και θα τονώσουν όλο το σύστημα. Το σέλερι λοιπόν, ως τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, κάλιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, βιταμίνη Α, αρκετές βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β1, Β2 και Β6), βιταμίνη C και βιταμίνη Κ έχει τεράστια οφέλη για τον ανθρώπινο οργανισμό. Εκτός από το ότι βοηθάει στον ύπνο, μειώνει την χοληστερόλη, έχει διουρητικές και αντικαρκινικές ιδιότητες, ενώ προάγει την υγεία των οστών και χαμηλώνει την αρτηριακή πίεση.

Τα παραπάνω είναι όλα στοιχεία απαραίτητα για τη συνολική υγεία του σώματος και συνεπώς τη σωστή λειτουργία του, που με τη σειρά της θα οδηγήσει στην απώλεια βάρους. Για να εντάξετε το σέλερι στη διατροφή σας μπορείτε να το προσθέσετε σε χυμούς, σαλάτες και φαγητά, αλλά να έχετε υπόψιν πως μόνο του δεν κάνει θαύματα. Δώστε βάση σε ισορροπημένα γεύματα, γυμναστική και καλή ενυδάτωση και έτσι θα δείτε τη διαφορά.

Διαβάστε επίσης | Τα 6 σημεία-κλειδιά μιας ισορροπημένης διατροφής

Scroll to Top