9 low-fat προτάσεις διατροφής για το καλοκαίρι

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

9 low-fat προτάσεις διατροφής για το καλοκαίρι

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Unsplash
Unsplash

Το καλοκαίρι έχουμε την τάση να τρώμε πιο συχνά έξω είτε βρισκόμαστε σε διακοπές, είτε στην πόλη. Αυτές οι έξοδοι μπορούν πολύ εύκολα να μας παρασύρουν και να καταναλώσουμε περιττές θερμίδες χωρίς καμία διατροφική αξία. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος διατροφής για να μην στερηθούμε τίποτα και να μην ξεφύγουμε από τις υγιεινές συνήθειές μας; Οι διατροφολόγοι μοιράζονται συμβουλές και low-fat προτάσεις για το καλοκαίρι.

Τα σνακ

Αρχικά πριν βγείτε για φαγητό, φάτε ένα σνακ στο σπίτι ή το δωμάτιο. Για παράδειγμα μια χούφτα αμύγδαλα, ένα φρούτο όπως ανανάς, μια φέτα γαλοπούλα. Αυτό θα περιορίσει την πείνα σας και έτσι όταν βρεθείτε στο εστιατόριο θα είστε πιο φειδωλές στην παραγγελία σας.


©Unsplash

Πιείτε νερό

Το καλοκαίρι το αίσθημα δίψας είναι πολύ πιο έντονο και όταν καθόμαστε σε ένα εστιατόριο έχουμε την τάση να παραγγέλνουμε αναψυκτικά που περιέχουν θερμίδες χωρίς καμία διατροφική αξία. Είναι καλύτερο να ζητήσετε να σας φέρουν ένα μπουκάλι νερό και στη συνέχεια να απολαύσετε το κρασί σας.

Τα raw πιάτα

Τα ωμά πιάτα όπως το καρπάτσιο ή το ταρτάρ ψαριού ευνοούν τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους, γιατί μας χορταίνουν πιο γρήγορα με αποτέλεσμα να μην νιώθουμε την ανάγκη να καταναλώσουμε λιπαρά και υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια του γεύματος.

Τα low-fat γεύματα που μπορείτε να παραγγείλετε:

Ψητός σολομός, σουπιές στη σχάρα, ψητό χταπόδι, γαρίδες μαγειρεμένες ή ψητές, μύδια και στρείδια, ψητά λαχανικά, σοταρισμένα ή ψητά μανιτάρια πλευρώτους, ψητή ή μαριναρισμένη σαρδέλα.

Ανθρακούχο νερό αντί για light αναψυκτικά

Τα light αναψυκτικά μπορεί να μην περιέχουν θερμίδες, περιέχουν όμως τεχνητές γλυκαντικές ουσίες που μας οδηγούν να θέλουμε να καταναλώσουμε λιπαρές τροφές, αντί για υγιεινές. Είναι καλύτερο να ζητήσετε ανθρακούχο νερό, που διευκολύνει την πέψη.

Μαύρη σοκολάτα

Για να αποφύγετε την κατανάλωση γλυκού ή παγωτού, μπορείτε να έχετε στην τσάντα σας μια μικρή μαύρη σοκολάτα. Δύο κομμάτια θα νικήσουν την ανάγκη σας για γλυκό, ενώ η μαύρη σοκολάτα περιέχει και αντιοξειδωτικά που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

 

Διαβάστε επίσης | Επίπεδη κοιλιά: 11 τρόποι να καταπολεμήσετε το φούσκωμα σε λίγες μέρες

Scroll to Top