Unsplash
Unsplash
Unsplash

Πώς θα χάσετε 2 με 3 κιλά σε ένα μήνα με ασφάλεια;

Οι δίαιτες εξπρές και τα detox προγράμματα που δοκιμάζουμε πριν τις διακοπές συνήθως δεν λειτουργούν. Οι διατροφολόγοι εξηγούν τα βήματα για απώλεια βάρους με ασφάλεια.

Η απώλεια δύο ή και τριών κιλών σε ένα μήνα, είναι εφικτή και μπορεί να γίνει πραγματικότητα χωρίς να ταλαιπωρήσετε τον οργανισμό σας και χωρίς να στερηθείτε θρεπτικά συστατικά. Ακόμα και αυτή η απώλεια βάρους όμως απαιτεί προσοχή και οδηγίες από τους ειδικούς για να γίνει με ασφάλεια. “Το να θέλει κάποιος να χάσει δύο με τρία κιλά σε ένα μήνα είναι πολύ συνηθισμένο, αν και πάντα προσπαθώ να εξηγήσω πως το σημαντικό είναι να διατηρηθεί αυτή η απώλεια. Σίγουρα είναι εφικτό, όμως δεν είναι όλα τα σώματα ίδια, οπότε πρέπει να λάβουμε υπόψη παράγοντες όπως η ηλικία του ατόμου, οι διατροφικές του συνήθειες, η φυσική του κατάσταση”, εξηγεί η διατροφολόγος Laura Parada και προτείνει συμβουλές-κλειδιά για να χάσουμε αυτά τα δύο με τρία κιλά που θέλουμε λίγο πριν τις διακοπές.

Ο έλεγχος των ποσοτήτων

Όπως τονίζει και η ειδικός στη διατροφή αθλητών Sandra Lordén Álvarez, αν θέλουμε να πετύχουμε απώλεια βάρους, πρέπει να περιορίσουμε και την ημερήσια κατανάλωση θερμίδων. Μπορεί να τρώμε υγιεινά, αν όμως καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες φαγητού, δεν θα φτάσουμε στο σημείο να χάσουμε βάρος. Γι’ αυτό και ένας από τους βασικούς διατροφικούς κανόνες είναι τα πολλά και μικρά γεύματα και ο υπολογισμός των ποσοτήτων που περιέχει το πιάτο μας. Ένα θρεπτικό και υγιεινό πιάτο μοιράζεται σε τρία μέρη: το μεγαλύτερο μέρος, δηλαδή το μισό του πιάτου, καταλαμβάνεται από τη σαλάτα ή τα λαχανικά. H αναλογία πρωτεΐνης και υδατάνθρακες είναι 2:1.


©unsplash

Αποφύγετε συγκεκριμένες τροφές

Υπάρχουν τροφές που καταναλώνουμε οι οποίες προσθέτουν πολλές και περιττές θερμίδες στη διατροφή μας κάθε μέρα, όπως το λευκό ψωμί, η σοκολάτα, το κρασί, τα τηγανητά, οπότε αποκλείοντάς τα για ένα διάστημα, η απώλεια βάρους είναι εφικτή και μάλιστα χωρίς να στερηθείτε θρεπτικά συστατικά.

Οι σωστές τροφές

Φυσικά δεν αρκεί να αποκλείσετε τις λιπαρές τροφές ή αυτές που σας επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες. Φροντίστε οι τροφές που καταναλώνετε να σας δίνουν την απαραίτητη ενέργεια, όπως τα λαχανικά, το αυγό, οι ξηροί καρποί, οι φυτικές ίνες, η γλυκοπατάτα, το σπανάκι, τα προϊόντα ολικής άλεσης. Καταναλώνοντας αυτές τις τροφές νιώθετε και το αίσθημα της πείνας να περιορίζεται.

Βελτιώστε τη φυσική σας κατάσταση

Η κίνηση είναι απαραίτητη για να ενεργοποιήσουμε το μεταβολισμό μας και να καίμε πιο εύκολα λίπος. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να αλλάξουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες και να προσθέσουμε την άσκηση στη ζωή μας, έστω και σε ήπια μορφή. Προσπαθήστε να γυμνάζεστε δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, δοκιμάστε το έντονο περπάτημα, το ποδήλατο και προσθέστε και λίγη αερόβια άσκηση.

Διαβάστε επίσης | Τα 5 βήματα για τέλειο σώμα χωρίς δίαιτα

Scroll to Top