6 tips διατροφής για απώλεια βάρους από τώρα μέχρι το καλοκαίρι

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

6 tips διατροφής για απώλεια βάρους από τώρα μέχρι το καλοκαίρι

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Unsplash
Unsplash

Με το καλοκαίρι προ των πυλών, το κεφάλαιο υγιεινή διατροφή έρχεται ξανά στο προσκήνιο. Μετά από αυτή τη δύσκολη περίοδο που βιώσαμε σίγουρα δεν είμαστε διατεθειμμένες να στερηθούμε τις αγαπημένες μας απολαύσεις. Μπορούμε όμως να υιοθετήσουμε τις συμβουλές των ειδικών για να επιταχύνουμε το μεταβολισμό μας και να χάσουμε βάρος από τώρα, μέχρι να βγούμε στην παραλία.


©Unsplash

Αποφύγετε τις καπνιστές τροφές

Η πράσινη σαλάτα με βραστά αυγά και καπνιστό σολομό είναι η πιο εύκολη επιλογή όταν σχεδιάζουμε να προσέξουμε τη διατροφή μας. Υπάρχει όμως μια κίνηση ματ που προτείνουν οι διατροφολόγοι. Τα καπνιστά προϊόντα περιέχουν αρκετό αλάτι με αποτέλεσμα να προκαλούν κατακράτηση υγρών, ενώ είναι γνωστό πως η διαδικασία δημιουργεί τοξίνες που περνούν στον οργανισμό μας. Όσο νόστιμος και αν σας φαίνεται ο καπνιστός σολομός, μπορείτε να τον αντικαταστήσετε με τόνο σε νερό.

Φτιάξτε πολλά νόστιμα wraps

Η πιο εύκολη επιλογή για ένα ελαφρύ σνακ στο γραφείο ή για βραδινό είναι τα wraps, τα οποία θα γεμίσετε με τα αγαπημένα σας υγιεινά νόστιμα υλικά. Και σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να κάνετε έξυπνες επιλογές, να χρησιμοποιήσετε γιαούρτι αντί για μαγιονέζα, ντοματίνια, αβοκάντο και αυγά scrambled για την απαραίτητη πρωτεΐνη.


©Unsplash

Προσθέστε τα αυγά στη διατροφή σας

Τα αυγά περιέχουν πρωτεΐνη που δημιουργεί πιο γρήγορα αίσθημα κορεσμού και πληρότητα για περισσότερες ώρες, γι’ αυτό και οι διατροφολόγοι προτείνουν να ξεκινάμε την ημέρα μας με αυγά. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να απολαύσετε τα αυγά, όπως βραστά, ποσέ, ομελέτα σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς λάδι.

Φτιάξτε το δικό σας ψωμί

Οι περισσότερες δίαιτες περιλαμβάνουν ελάχιστο ψωμί και φυσικά ολικής άλεσης. Υπάρχουν όμως και πιο υγιεινές επιλογές, όπως το να φτιάξετε ψωμί από ασπράδια αυγών και νιφάδες βρώμης ή από ασπράδια αυγών και cottage cheese.

 Οι σωστές αναλογίες στο βραδινό

Το βραδινό είναι και το πιο δύσκολο γεύμα, αφού έχουμε μια τάση να παρασυρόμαστε από λιπαρές τροφές. Αποφύγετε σίγουρα το τηγάνι και δοκιμάστε να ετοιμάσετε ένα δείπνο με ψητό κοτόπουλο και ψητά λαχανικά όπως πατάτες ή γλυκοπατάτες. Να θυμάστε πως τα λαχανικά πρέπει να καταλαμβάνουν το 50% του πιάτου.


©Unsplash

Δοκιμάστε τα φασόλια edamame

Πρόκειται για τα πράσινα φασόλια σόγιας που έχουν πλούσια διατροφική αξία, αφού περιέχουν φυτικές ίνες, και πρωτεΐνη. Προσθέστε τα σε πράσινες σαλάτες με γαρίδες και αβοκάντο ή σαν συνοδευτικό δίπλα σε αυγά ποσέ και αβοκάντο.

Διαβάστε επίσης | Πλάγιοι κοιλιακοί: 3 τρόποι να τους γυμνάσετε για γραμμωμένη κοιλιά

Scroll to Top