Παρά το γεγονός ότι οι επιδείξεις μόδας διαρκούν λίγο, τα σκηνικά είναι τόσο φαντασμαγορικά που κάνουν τους θεατές να απορούν για το χρόνο υλοποίησης τους. Περίτεχνες κατασκευές με art installations, εντυπωσιακές προβολές, ατμοσφαιρικά playlists, ακόμα και συσκευές «τηλεμεταφοράς», είναι αρκετές για να μετατρέψουν μια απλή πασαρέλα σε μια δυναμική εμπειρία.
Ας θυμηθούμε τα θεαματικά σόου της Chanel -την τροπική παραλία για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, τον πύραυλο για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2017, τον τερματικό σταθμό αεροδρομίου για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016, το σούπερ μάρκετ για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2014- ή τα μαγευτικά σκηνικά του Louis Vuitton, όπως το ρομαντικό ταξίδι με τρένο για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2012 ή το λευκό καρουζέλ για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2012. Τόσο εντυπωσιακές όσο και λειτουργικές, αυτές οι εγκαταστάσεις συνθέτουν μοναδικές εμπειρίες που συνεπαίρνουν τους θεατές, ενώ τελευταία γίνονται όλο και πιο συχνά προσπάθειες πιο φιλικές προς το περιβάλλον.
Από τις επιβλητικές σπηλιές με τους καθρέφτες στο σόου του Dior για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018, ως τις αντανακλάσεις με την αιθέρια μορφή της Kate Moss στην επίδειξη του Alexander McQueen για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2006, η Vogue μας ξαναθυμίζει όλες εκείνες τις στιγμές που τα fashion sets έκλεψαν τις εντυπώσεις.