George Katsanakis @10AM
George Katsanakis @10AM
George Katsanakis @10AM

Οι 27 Vogue ενώνονται στο Τεύχος Δημιουργικότητα: Ένας παγκόσμιος εορτασμός του καλλιτεχνικού πνεύματος

Μετά την επιτυχία του τεύχους Σεπτεμβρίου «Ελπίδα», ο κόσμος της Vogue ενώνεται ξανά υπό το κοινό θέμα: «Δημιουργικότητα». Εδώ θα βρείτε όσα πρέπει να ξέρετε για το παγκόσμιο πρόγραμμα που εστιάζει στις πιο συναρπαστικές, δημιουργικές φωνές του καιρού μας.

Αναμφίβολα, το 2020 ήταν μια από τις πιο απαιτητικές χρονιές της πρόσφατης ιστορίας, αλλά και μια περίοδος αυξανόμενης δημιουργικότητας. Και μόνο στη βιομηχανία της μόδας, διάφοροι σχεδιαστές συσπειρώθηκαν για να δημιουργήσουν μάσκες και εξοπλισμό ατομικής προστασίας (ΕΑΠ) για γιατρούς και νοσοκόμες. Λάνσαραν εναλλακτικούς τρόπους για να παράγουν και να παρουσιάσουν τις κολεξιόν τους, επαναπροσδιορίζοντας την παραδοσιακή μορφή επίδειξης μόδας – που δεν είχε αλλάξει σχεδόν καθόλου για πάνω από έναν αιώνα – με τη χρήση ψηφιακών μέσων, επαυξημένης πραγματικότητας, ταινιών και του Zoom.

Εν μέσω της κρίσης εμφανίστηκε ένα κύμα συντροφικότητας μαζί με την προθυμία για τη διακοπή και την επανεξέταση των τρόπων με τους οποίους ανέκαθεν λειτουργούσαν τα πράγματα, με μια αίσθηση αφύπνισης που εξαπλώνεται πέρα από τη μόδα και συμπεριλαμβάνει την πολιτική, την επιστήμη, την ποπ κουλτούρα, τα πάντα.

Από ιστορική σκοπιά, οι δύσκολοι καιροί συχνά ακολουθούνται από ένα είδος αναγέννησης, καθώς οι άνθρωποι προσπαθούν να βρουν λύσεις τόσο για τις νέες όσο και για τις ήδη υπάρχουσες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε. Στα τεύχη Μαρτίου της Vogue αποφασίσαμε να ενωθούμε και να εξερευνήσουμε αυτήν την ιδέα, χρησιμοποιώντας τις παγκόσμιες πλατφόρμες μας για να τιμήσουμε τους θαρραλέους χειροτέχνες, καινοτόμους και ανθρώπους με μεγάλες ιδέες, που πιστεύουν σε ένα πιο φωτεινό και πιο δίκαιο μέλλον για όλους.

«Φέτος, οι 27 παγκόσμιες εκδόσεις της Vogue είναι περήφανες που αφιερώνουν τα τεύχη Μαρτίου στη δημιουργικότητα», λέει η Anna Wintour, αρχισυντάκτρια και διευθύντρια παγκόσμιας σύνταξης της Vogue, και σύμβουλος παγκόσμιου περιεχομένου της Condé Nast. «Με τόσους λόγους να είμαστε αισιόδοξοι για ένα φωτεινότερο μέλλον, η Vogue σκέφτηκε ότι ο καλύτερος τρόπος να το γιορτάσουμε είναι με το να εστιάσουμε στους δημιουργικούς ανθρώπους όλου του πλανήτη, που με τις υπέροχες και θαυμάσιες, συμπεριληπτικές και χαρούμενες εικόνες τους προσφέρουν μια γεμάτη έμπνευση ματιά στον κόσμο της μόδας σήμερα».

Τα 27 παγκόσμια Creativity Issues της Vogue, που θα εκδοθούν σε 21 γλώσσες και θα είναι διαθέσιμα όλο τον Φεβρουάριο και Μάρτιο, εστιάζουν στα πιο συναρπαστικά δημιουργικά ταλέντα που δουλεύουν σήμερα και φέρνουν κοντά κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα της βιομηχανίας της μόδας. Θα συμπεριλαμβάνουν ξεχωριστά πορτφόλιο για κάθε χώρα από τα πιο φωτεινά, νέα αστέρια της μόδας, της μουσικής, της τέχνης και του κινηματογράφου, καθώς και εμπνευσμένα άρθρα και εντυπωσιακή μόδα. Κάθε τεύχος τιμά αυτούς που μας ενθαρρύνουν να βλέπουμε τη ζωή με έναν νέο τρόπο.

«Η μόδα, περισσότερο από ποτέ, παραμένει ένα από τα πιο όμορφα εδάφη για δημιουργική έκφραση», λέει η Emmanuelle Alt στη Vogue Paris, που στο τεύχος τους τιμούν τη δημιουργικότητα μέσα στις δεκαετίες, από τον Pierre Cardin μέχρι τον Christopher John Rogers. Στη Vogue Italia, ο Emanuele Farneti και η ομάδα του θέλουν να υπενθυμίσουν σε όλους ότι «οι ιδέες και η ομορφιά μπορούν πράγματι να κινήσουν βουνά».

«Για τη Vogue Taiwan, η δημιουργικότητα είναι αυτό που σε ωθεί να προχωράς πάντα ένα βήμα μπροστά και να φαντάζεσαι όσα οι άλλοι δεν έχουν ακόμα φανταστεί», λέει η Leslie Sun. Ενώ για τη Vogue Greece, σύμφωνα με τα λόγια του διάσημου Έλληνα συγγραφέα Νίκου Καζαντζάκη «πιστεύοντας παθιασμένα σε κάτι που ακόμα δεν υπάρχει, το δημιουργούμε». «Για εμάς η δημιουργικότητα είναι πάθος. Το πάθος να κάνεις κάτι μαγικό από το μηδέν, να χτίσεις έναν νέο κόσμο, να βρεις φως σε όλα. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς η δημιουργικότητα είναι αυτό που κάνει όλους μας να χαμογελάμε και να πιστέψουμε σε ένα λαμπρότερο μέλλον γεμάτο όμορφες στιγμές», εξηγεί η Θάλεια Καραφυλλίδου.

Με μοντέλα που φωτογραφίζονται με κάμερες τρισδιάστατης σάρωσης, εξώφυλλα σχεδιασμένα από καλλιτέχνες, ενορατική φωτογραφία και δοκίμια που εγείρουν τη σκέψη, κάθε τεύχος είναι ένα μοναδικό συλλεκτικό κομμάτι με το θέμα να ερευνάται περαιτέρω στα ψηφιακά και κοινωνικά μέσα.

Όπως καταλήγει ο Edward Enninful της βρετανικής Vogue: «Από τον σχεδιαστή που βρίσκει νέους, συνεργατικούς τρόπους εργασίας, τον ταλαντούχο φωτογράφο με την ξεχωριστή ιστορία και τον επιμελητή που ταράζει τα νερά, στα μελλοντικά αστέρια της τέχνης, της μουσικής, του κινηματογράφου, της τεχνολογίας και της ομορφιάς, η λίστα ονομάτων υπόσχεται πολλά».

#VogueCreativity

Scroll to Top