οι-σωστές-ασκήσεις-για-να-χάσετε-βάρος-191184

Οι ειδικοί μας προτείνουν στοχευμένες ασκήσεις για καύση του λίπους και αποτέλεσμα με διάρκεια στο σώμα μας.

Δεν υπάρχουν μυστικά ή αλάνθαστες φόρμουλες στην προσπάθεια για απώλεια βάρους, πέρα από την άσκηση και μια ισορροπημένη διατροφή. Ωστόσο πολλές φoρές νιώθουμε πως γυμναζόμαστε χωρίς να βλέπουμε κανένα αποτέλεσμα στο σώμα μας. Αυτό σημαίνει πως ίσως κάνουμε λάθος συνδυασμό ασκήσεων ή και λάθος μορφή άσκησης που δεν ταιριάζει στο μεταβολισμό μας, γι’ αυτό και ζητήσαμε τη γνώμη του προπονητή και διευθυντή του JG Fitness Coaching Javier González.

“Η ενδυνάμωση είναι η καλύτερη επιλογή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας απώλειας βάρους”. Γιατί όμως οι ασκήσεις με βάρη είναι τελικά τόσο αποτελεσματικες; “Είναι εύκολο να συνδέσουμε την καρδιοαγγειακή προπόνηση με απώλεια θερμίδων και με την άποψη πως όσο πιο πολύ ιδρώνεις, τόσο περισσότερο λίπος καις. Η αλήθεια είναι όμως πως αυτή η μορφή προπόνησης είναι ο πιο υγιής τρόπος για απώλεια λίπους και χτίσιμο μυϊκής μάζας, και μάλιστα με διάρκεια, διατηρώντας και την απαραίτητη ελαστικότητα στο δέρμα μας.

©Unsplash
1/1
Native Share

Ο ίδιος μας προτείνει και μια σειρά από συμβουλές που μπορούμε να εφαρμόσουμε:

Το workout

Ο κανόνας 70/30

Το γεγονός πως τα βάρη είναι η πιο αποδοτική μορφή άσκησης, δεν σημαίνει πως άλλα είδη προπόνησης όπως η αερόβια άσκηση, δεν έχουν αποτέλεσμα. Ο συνδυασμός πολλών διαφορετικών ασκήσεων είναι που ενεργοποιεί τους μυς και επιταχύνει το μεταβολισμό. Προσπαθήστε να ακολουθήσετε τον κανόνα 70/30, που στην πράξη σημαίνει πως το 65% με 70% θα είναι αφιερωμένο σε ασκήσεις με βάρη και το 30% με 35% θα περιλαμβάνει καρδιοαγγειακές ασκήσεις υψηλής έντασης. Εναλλακτικά το 30% μπορεί να περιλαμβάνει και ασκήσεις pilates.

Ο κανόνας των 2/3 για τις δύσκολες περιοχές

Πολλές φορές προσπαθούμε να χάσουμε βάρος σε συγκεκριμένες πιο επίμονες περιοχές, όπως τα μπράτσα, η κοιλιά, οι γλουτοί. Σε αυτή την περίπτωση κάθε workout θα πρέπει να περιλαμβάνει σίγουρα δύο με τρεις ασκήσεις ενδυνάμωσης της συγκεκριμένης μϋικής ομάδας, τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Οι πιο αποδοτικές ασκήσεις για κοιλιακούς και τρικεφάλους

Για να δείτε αποτέλεσμα στις συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες δοκιμάστε:

Για τους τρικεφάλους: Βαθιά καθίσματα, κλοτσιές με βάρη στα πόδια, push-ups.

Για τους κοιλιακούς: Σανίδα με στήριξη στους αγκώνες, mountain climbers, ψαλίδια, άρσεις λεκάνης με τα πόδια τεντωμένα.

Διαβάστε επίσης | 3 πρωινά ροφήματα που θα μεταμορφώσουν το δέρμα σας