Όταν η μόδα πρωτοσύναντησε το Instagram πολλοί μίλησαν για «εκδημοκρατισμό» της βιομηχανίας, και δεν είχαν άδικο αφού η ξαφνική προσβασιμότητα του κοινού σε πράγματα που μέχρι πρότινος φάνταζαν φοβερά exclusive άλλαξε καθοριστικά το μέλλον του industry. Εκατομμύρια ενδιαφερόμενοι από κάθε γωνιά του κόσμου απέκτησαν την πολυπόθητη θέση στο front row με μοναδικό «εισιτήριο» τη σύνδεση στο διαδίκτυο και φυσικά την αγάπη για την τέχνη της ένδυσης, ενώ οι online πλατφόρμες που φιλοξένησαν (και φιλοξενούν) το περιεχόμενο απέκτησαν αδιανόητη δημοφιλία.
Instagram, Twitter και Facebook έδωσαν χώρο και χρόνο σε brands και κοινό να εκφραστούν ελεύθερα, να συζητήσουν, να αντιπαραβάλλουν τις απόψεις τους στα σχόλια και πάνω από όλα να εξαντλήσουν τη δημιουργικότητά τους μπροστά στα χιλιάδες ζευγάρια μάτια που παρακολουθούν πιστά τις νέες κυκλοφορίες, τις πρόσφατες κολεξιόν, τις τάσεις, τις φρέσκες προτάσεις. Μέχρι εδώ μπορεί και να σας ακούγεται ιδανικό – και για αρκετό καιρό ήταν. Όπως όλα τα πράγματα στη ζωή όμως, τίποτα δεν ξεφεύγει από την εξέλιξη, και τώρα η εξέλιξη είναι αυτή που ανατρέπει τα δεδομένα.
View this post on Instagram